  • 1. Data: 2010-09-03 20:05:21
    Temat: Pakiet kwotowy w simplusie
    Od: "Grzegorz Fikier" <g...@p...pl>

    Witam grupowiczów. Przed chwileczka dostalem sms-a od simplusa ze
    mam mozliwosc aktywacji pakietu 40 zl waznego 14 dni ktory kosztuje 20 zl i
    mozna go wykorzystac na polaczenia i sms w sieci plus aktywuje sie go
    *121*11*52#. Na stronie plus.pl nie widze informacji na ten temat. Pewnie to
    promocja dla stałych uzytkowikow. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-09-03 23:00:35
    Temat: Re: Pakiet kwotowy w simplusie
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Grzegorz Fikier" <g...@p...pl> napisał
> [...]
    > sieci plus aktywuje sie go *121*11*52#. Na stronie plus.pl nie widze
    > informacji na ten temat. Pewnie to promocja dla stałych uzytkowikow.

    To sprawdź na stronie simplus.pl

    M.