  • 1. Data: 2010-09-03 06:41:38
    Temat: HD2 Leo
    Od: ALEX <s...@d...pl>

    Tak przeglądam sobie stronki i mam pytanie: czy istnieje coś takiego jak
    HD2 LEO? Telepolis i GSMArena milczą na temat. Czy też jest to zwykły
    HD2, a sprzedawcy radośnie pieprzą od rzeczy?
    Link dla naprzykładu
    http://www.vobis.pl/oferta/telefony_i_smartphone/tel
    efony_i_smartphone/lista.aspx?strona=2

    --
    ALEX Templar

  • 2. Data: 2010-09-03 08:22:54
    Temat: Re: HD2 Leo
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    ALEX <s...@d...pl> Odpowiedz na news:i5q5bc$4fa$1@inews.gazeta.pl:

> [...]
    > HD2 LEO? Telepolis i GSMArena milczą na temat. Czy też jest to zwykły
    > HD2, a sprzedawcy radośnie pieprzą od rzeczy?

    HD2 to inaczej Leo. HTC oprócz nazwy handlowej daje swoim urządzeniom nazwy
    kodowe. I tak HD2 to Leo, pierwszy HD to Blackstone, Touch Pro II to Rhodium,
    itp...

    Piotr Sobolewski
    adramel.cba.pl - portfolio 3d

  • 3. Data: 2010-09-03 18:22:09
    Od: Marek Sondej <s...@g...com>

    On 3 Wrz, 08:41, ALEX <s...@d...pl> wrote:
> [...]
    > HD2 LEO? Telepolis i GSMArena milczą na temat. Czy też jest to zwykły
    > HD2, a sprzedawcy radośnie pieprzą od rzeczy?

    Touch HD2, Leo, T8585, PB81100 - to nazwy kodowe tego samego telefonu
    wg: http://www.mgsm.pl/pl/katalog/htc/hd2/

    --
    sondejm