  • 1. Data: 2010-09-03 13:03:08
    Temat: Raport odsłuchania poczty głosowej
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    Jak nazywa się w Erze SMS informujący nadawcę, że odbiorca odsłuchał
    wiadomość nagraną na pocztę głosową? Kilka miesięcy temu włączyli mi to
    (w odpowiedzi na pierwszego mailu napisali, że coś takiego w Heyah w
    ogóle nie istnieje!) na dwóch z 3 numerów Heyah i bezskutecznie próbuję
    to wyłączyć. Dziś dostałem odpowiedź

    "W odpowiedzi na list uprzejmie informuję, że aktualnie wyłączenie opcji
    Raport odebrania wiadomości nie jest możliwe.

    W momencie udostępnienia takiej możliwości stosowne dane zostaną
    zamieszczone na stronie http://www.heyah.pl."

    Najpierw sami ją sobie włączyli a teraz nie chcą wyłączyć! Tak samo jak
    przez pół roku nie mogłem wyłączyć EIH bo byłem rzekomo zapisany do
    klubu Heyah. Czy ktoś miał podobny problem?

  • 2. Data: 2010-09-03 18:32:10
    Temat: Re: Raport odsłuchania poczty głosowej
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 03 Sep 2010 15:03:08 +0200, XYZ wrote:
    >Najpierw sami ją sobie włączyli a teraz nie chcą wyłączyć! Tak samo jak
    >przez pół roku nie mogłem wyłączyć EIH bo byłem rzekomo zapisany do
    >klubu Heyah. Czy ktoś miał podobny problem?

    A masz jakis problem ?
    Multum operatorow tylko czeka na niezadowolonego klienta :-)

    J.

  • 3. Data: 2010-09-03 18:53:52
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 03.09.2010 20:32, J.F. wrote:

    > A masz jakis problem ?
    > Multum operatorow tylko czeka na niezadowolonego klienta :-)

    Właśnie w tę strunę uderzę w następnym mailu :). Chciałbym tylko
    wiedzieć, czy usługa potwierdzenia odsłuchania wiadomości z poczty
    głosowej nazywa się w Erze "Raport odebrania wiadomości". Nie mogę nic
    znaleźć na ten temat a nazwa raczej kojarzy mi się z potwierdzeniem
    odbioru SMS-a.
    Żaden regulamin Heyah nie uwzględnia niczego takiego.

  • 4. Data: 2010-09-09 19:24:41
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    XYZ napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
    >głosowej nazywa się w Erze "Raport odebrania wiadomości". Nie mogę nic
    >znaleźć na ten temat a nazwa raczej kojarzy mi się z potwierdzeniem

    Nie korzystam z Ery. Czy możesz przybliżyć - ta usługa jest dla
    odbierającego czy dla odsłuchującego. Tzn czy:
    - odsłuchujący miałby zablokować informowanie nagrywającego
    - nagrywający miałby zablokować przychodzenie takich SMS-ów ?

    Arek

  • 5. Data: 2010-09-09 21:15:41
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 09.09.2010 21:24, Arek wrote:

> [...]
    > - odsłuchujący miałby zablokować informowanie nagrywającego
    > - nagrywający miałby zablokować przychodzenie takich SMS-ów ?

    Dla nagrywającego. Informuje go o tym, że wiadomość, którą nagrał
    została odsłuchana. Oczywiście chodzi o to, że odsłuchujący nie chce, by
    nagrywający wiedział, że pozostawiona wiadomość została odsłuchana.
    Po odsłuchaniu przez odsłuchującego nagrywający dostaje powiadomienie:
    "Twoja wiadomość głosowa wysłana do NR_TELEFONU dnia 00/00 o 00:00
    została odebrana dnia 00/00 o 00:00."

    Ten SMS przychodzi na pewno na numery Heyah, prawdopodobnie również Ery,
    nie wiem jak z innymi sieciami. Można go porównać do "Już jestem -
    wysyłanie" z Ery.

    Po moim bardzo ostrym mailu (m.in. brak jakiegokolwiek uzasadnienia dla
    usługi w regulaminie, naruszenie prywatności - informacja o odsłuchaniu
    idzie do obcej osoby i groźbie, że jeżeli nie naprawią w 30 dni
    przeniosę numery do innej sieci) otrzymałem jedynie odpowiedź, że
    rozumieją wzburzenie, jednak nie ma możliwości wyłączenia tej usługi!
    Ciekawe, dlaczego działa tylko na dwóch wybranych numerach.

  • 6. Data: 2010-09-10 05:46:53
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    XYZ napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
    >rozumieją wzburzenie, jednak nie ma możliwości wyłączenia tej usługi!
    >Ciekawe, dlaczego działa tylko na dwóch wybranych numerach.

    Podobnie było w Orange z inną usługą. SMS-y przychodziły do nagrywającego
    gdy odbierający włączył komórkę (ogólnie pojawił się w zasięgu) albo
    skończył inną rozmowę (było "zajęte"). Włączyli bez ostrzeżenia. A jaki
    bajzel się pojawił gdy ktoś włączył komórkę. Jednocześnie SMSy do
    tego co włączył (z poczty, że jest wiadomość) i tego co nagrywał, że już
    można dzwonić. Obaj dzwonią - jeden na pocztę, grugi do niego - "zajęte".
    I sytuacja się powtarza. A liczniki biją...

    Dzwoniłem do UKE ale Urząd się na mnie wypiął - usługa bezpłatna i
    daje się wyłączyć. Chodziło mi o tryb wprowadzania.
    Daje się wyłączyć - na sposoby w/w tzn:
    - można zablokować wysyłanie informacji o tym, że już w zasięgu
    (usługa dla odbierającego)
    - można zablokować przychodzenie SMS-ów gdy odbierający nie zablokowali
    ich wysyłania (dla nagrywającego)

    Arek

  • 7. Data: 2010-09-10 05:50:48
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Arek napisał(a) w wiadomości: ...

> [...]
    >można dzwonić. Obaj dzwonią - jeden na pocztę, grugi do niego - "zajęte".
    >I sytuacja się powtarza. A liczniki biją...

    Zapomniałem dodać, że SMS przychodziły rzekomo z numeru, który był poza
    zasięgiem lub zajęty (nie wiem jak teraz bo mam zablokowane) co jeszcze
    wprowadzało jeszcze większe zamieszanie "wysyłałeś SMS-a?".

    Arek