  • 1. Data: 2010-09-03 05:22:41
    Temat: Nokia e52 - bubel czy nie?
    Od: "Negatyw" <n...@W...gmail.com>

    Witam
    Jestem tuż przed zakupem tego modelu.
    Info w necie mnie przerażają:

    http://www.mgsm.pl/pl/katalog/nokia/e52/opinie/
    http://gsm.magazyn.pl/telefony-komorkowe/Nokia/E52/n
    okiae52

    " kolo 13 czerwca 2010, z IP: 83.19.93.130
    Czytając te komentarze domyślam się że większość z wystawiających je ma
    poniżej 20lat i podniecają się nim jak dziecko lizakiem , jak na tak
    wysoki
    model nokii stwierdzam że jest to TOTALNE BADZIEWIE Znam kolesia co
    pracuje
    w serwisie nokii jak opowiada to na reklamacje przychodzi dziennie ze 100
    telefonow Przed nabyciem przemyślcie czy chcecie mieć telefon do
    dzwonienia
    czy do napraw gwarancyjnych ,pozdrawiam posiadaczy nokii E52-powinno być
    B-bubel 52"

    Proszę użytkowników o opinie.

    Negatyw
    negatyw001(małpa)gmail.com
    --------------------------

  • 2. Data: 2010-09-03 06:40:36
    Temat: Re: Nokia e52 - bubel czy nie?
    Od: daro <d...@o...pl>

    > w serwisie nokii jak opowiada to na reklamacje przychodzi dziennie ze 100
    > telefonow

    To jest ten sam bełkot co z laptopami, 100 szt o niczym nie mówi. Może
    tych telefonów jest 100 razy więcej na rynku niż innego modelu i %
    uszkodzonych będzie ten sam.
    Wracając do meritum - używam już rok E52, plastikowe g...o, ale z
    usterek to tylko padnięty głośniczek po 10 miesiącach (najpierw u
    kolegi, 2 dni potem u mnie - telefony kupione w tym samym czasie czyli
    głośniczki padają). Ja kupiłem ten fon dla GPS-u oraz większego
    wyświetlacza. Bateria super. Ogólnie nie mam zastrzeżeń.
    --
    d.

  • 3. Data: 2010-09-03 19:06:08
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 03-09-2010 o 07:22:41 Negatyw <n...@w...gmail.com>
    napisał(a):

    > Witam
    > Jestem tuż przed zakupem tego modelu.
    > Info w necie mnie przerażają:

    Bubel, bubel. Wszyscy klienci na świecie mówią że bubel. Nokia przez to
    splajtowała. Nie kupuj.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-09-03 23:13:55
    Od: "Maciej Muran" <m...@g...com>

    Użytkownik "Negatyw" <n...@W...gmail.com> napisał

    > Proszę użytkowników o opinie.

    Telefon jak każdy. Ma swoje wady, ma i zalety.
    Miałem 2 sztuki. Taki z pierwszej na Polskę serii i taki późniejszy.
    Oba poszły na A. za pół ceny zakupu. Potrzebowałem tych paru stów no i
    uznawałem, że E71 czy też HTC Magic zaspokajają moje potrzeby w
    zakresie GSM.

    Nie napisałeś w jaki sposób zamierzasz używać E52. Jak dla mnie jest
    to aparat trochę za delikatny i mniej wygodny w użytkowaniu w
    porównaniu z E71. Magic to zupełnie inna sprawa,bo też i inna
    "filozofia". Chyba wciąż cierpię na obecną technologiczną
    nieopłacalność kupienia Palm Treo - do niedawna Treo był dla mnie
    ideałem - qwerty rzondzi ;)

    I długo by tak jeszcze można...

    M.

  • 5. Data: 2010-09-03 23:53:04
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 04-09-2010 o 01:13:55 Maciej Muran <m...@g...com> napisał(a):

    > qwerty rzondzi

    Niech rzyje wuadza klawiaturowa.

  • 6. Data: 2010-09-06 09:39:29
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > "filozofia". Chyba wciąż cierpię na obecną technologiczną
    > nieopłacalność kupienia Palm Treo - do niedawna Treo był dla mnie

    a co bys polecal do voip'a (wlan/wifi + skype)
    w podobnym do e52 segmencie cenowym?

    ps
    kumplowi po miesiacu padl glosiczek w e52 -
    - myslalem, ze to odosobniony przypadek..

  • 7. Data: 2010-10-01 09:43:40
    Od: IRQ <i...@n...wp.pl>

    daro pisze:

> [...]
    Witam
    Jestem od 2 tygodni użytkownikiem e52 nie zauważyłem na razie problemów
    o jakich pisze się na forach

    Inna sprawa ze na zdaje się 9 pozycji numeru imei ma 4 czyli jest to już
    4 seria tego telefonu
    Plotki niosą że
    Seria 1 miała wadliwy procesor, przy czym serwis wymieniał go dopiero z
    3-cim razem, najpierw soft, potem jakieś inne zmiany a na koniec procesor.
    Pozdrawiam
    Irek