  • 1. Data: 2010-09-03 08:49:17
    Temat: Nokia 6300, simlock
    Od: michaça <m...@g...com>

    Witam,
    Jak bardzo trudne jest zdejcie simlocka z N6300? (Google mowia ze to
    jakis system zabezpieczen bb5 i kodem sie nie da). I pytania wlasciwe
    (to pierwsze w sumie mozna pominac):
    - ile to powinno kosztowac w typowym komisie GSM?
    - czy to jest w 100% bezpieczne tzn. czy tel. bedzie 100% sprawny po
    tej ciezkiej operacji?
    (Najchetniej poszedl bym z tym do Ery ale mam tylko pudelko, gwarancje
    etc, nie mam natoimast dostepu do umowy, umowa byla lata temu na
    firme, czesc tel. byla jako gratisy [bez kart SIM])
    Pozdrawiam,
    Michal

  • 2. Data: 2010-09-03 09:19:28
    Temat: Re: Nokia 6300, simlock
    Od: lukket <l...@g...pl>

    W dniu 2010-09-03 10:49, michaça pisze:

    > (Najchetniej poszedl bym z tym do Ery ale mam tylko pudelko, gwarancje
    > etc, nie mam natoimast dostepu do umowy, umowa byla lata temu na
    > firme, czesc tel. byla jako gratisy [bez kart SIM])

    Jeżeli masz gwarancję razem z paragonem lub FV, to powinno wystarczyć,
    jeśli oczywiście umowa się skończyła. W Salonie Firmowym Ery podpowiedzą
    czy to wystarczy.

  • 3. Data: 2010-09-03 09:47:10
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Uzytkownik "michaça" <m...@g...com>

    > Jak bardzo trudne jest zdejcie simlocka z N6300?

    W ogóle nie jest trudne. Jest wrecz proste. Jedno klikniecie w programiku.

    > (Google mowia ze to jakis system zabezpieczen bb5 i kodem sie nie da)

    Zgadza sie BB5 i kodem TEZ sie da. Zawsze sie dalo.

    > - ile to powinno kosztowac w typowym komisie GSM?

    30-60pln

    > - czy to jest w 100% bezpieczne tzn. czy tel. bedzie 100% sprawny po
    > tej ciezkiej operacji?

    Bedzie sprawny.

  • 4. Data: 2010-09-03 10:10:07
    Od: michaca <m...@g...com>

    > Jeżeli masz gwarancję razem z paragonem lub FV, to powinno wystarczyć,
    > jeśli oczywiście umowa się skończyła. W Salonie Firmowym Ery podpowiedzą
    > czy to wystarczy.

    niestety nie mam dostepu do faktury czy paragonu - tylko tel. wersja
    BOX z simlockiem Ery

  • 5. Data: 2010-09-03 10:11:52
    Od: michaca <m...@g...com>

    On Sep 3, 11:47 am, "Tomek" <t...@w...pl> wrote:
    > 30-60pln

    > Bedzie sprawny.
    OK dzieki za info

  • 6. Data: 2010-09-03 19:36:09
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 3 Sep 2010 01:49:17 -0700 (PDT), michaça <m...@g...com>
    wrote:

> [...]
    >etc, nie mam natoimast dostepu do umowy, umowa byla lata temu na
    >firme, czesc tel. byla jako gratisy [bez kart SIM])

    ja bedac abonetem Plusa po 24 miesiach poszedlem bez faktury (oni
    widzieli w systemie, ze telefon jest od nich) i wygenerowali kod do
    odblokowania.

    --
    ThinkXtra

  • 7. Data: 2010-09-04 01:48:47
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Uzytkownik "michaça" napisal:

    > Jak bardzo trudne jest zdejcie simlocka z N6300?

    Dla chcacego nic trudnego. Znajdzesz w sieci odpowiedni kalkulator i sam
    zdejmiesz zabezpieczenie.

    Remek

  • 8. Data: 2010-09-04 06:59:42
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Sat, 4 Sep 2010 03:48:47 +0200, "Remek" <d...@g...com> wrote:

    >Dla chcacego nic trudnego. Znajdzesz w sieci odpowiedni kalkulator i sam
    >zdejmiesz zabezpieczenie.
    >
    >Remek

    akurat jeśli chodzi o ten model to raczej kalkulatora w sieci nie
    znajdzie za free

  • 9. Data: 2010-09-04 08:03:32
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Uzytkownik "Remek" <d...@g...com> napisal

    > Dla chcacego nic trudnego. Znajdzesz w sieci odpowiedni kalkulator i sam
    > zdejmiesz zabezpieczenie.

    Dziecko, mam prosbe, nie wypowiadaj sie w tematach, w których nie masz za grosz
    wiedzy i tylko sie osmieszasz.

  • 10. Data: 2010-09-04 17:50:05
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Uzytkownik "Tomek" napisal:

    > Dziecko, mam prosbe, nie wypowiadaj sie w tematach, w których nie masz za
    grosz
    > wiedzy i tylko sie osmieszasz.

    Na szczescie nie Ty decydujesz w jakich tematach moge sie wypowiadac. Tym
    bardziej, ze zdejmowalem simlocka w tym modelu i mam odpowiedni kalkulator.
    Pomysl troche logicznie tepaku. Skoro Pan X w serwisie moze zdjac
    zabezpieczenie to jest to mozliwe, czy nie?

    Uzytkownik "dizel" napisal:

    > akurat jesli chodzi o ten model to raczej kalkulatora w sieci nie
    > znajdzie za free

    W którym miejscu ja napisalem, ze ma byc za free? Zreszta to niewazne. 80%
    uzytkowników w Polsce ma za darmo (i uzywa)platne systemy i programy. Wiesz
    jak to dziala?

    Remek