-
Data: 2020-07-28 08:58:34
Temat: Re: Co to. SORO.
Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Mon, 27 Jul 2020 23:32:13 +0200, Kol99
> Jazda po SORO, wg twojej teorii skrzyżowania, jest skomplikowana
> i nawet niebezpieczna.
Jest banalnie prosta, tak samo jak w przypadku każdego innego skrzyżowania,
z tym, że bezpieczniejsza, bo wykluczony jest kolizyjny skręt w lewo.
> 1. Trzeba ustawić się na odpowiednim pasie przed wjazdem
> na rondo.
Dokładnie tak samo jak przed każdym innym skrzyżowaniem! Art. 22 o tym
wprost mówi!
> Żeby to zrobić prawidłowo, to trzeba znać dobrze
> trasę, którą chce się jechać.
Bzdura. Trzeba znać dokładnie tak samo jak w przypadku gdyby tam stało
zwykłe skrzyzowanie. Czyli nie trzeba znać wcale, wystarczy się stosować do
istniejących przepisów. To jest właśnie kwintesencja rondoprostowacza,
stosuje inne zasady jak trafi na rondo, pomimo że zasady są znane i takie
same niezlależnie jaki rodzaj skrzyzowania się zastanie na drodze. Musi tak
być, bo przepisy muszą być i są UNIWERSALNE.
> 2. "Skręt w lewo" czyli zjazd z ronda "w lewo". Manewr taki musiałby
> rozpocząć się
> z pasa wewnętrznego ronda, zmienić po kolei pasy przepuszczając innych
> i wjechać na pas zewnetrzny, z którego wolno zjechac z ronda.
Bzdura, jeśli wszyscy się zastosują do przepisów, tj. użyją odpowiedniego
pasa do zmiany (lub nie) kierunku, czyli skręcając w lewo wjadą z lewego,
jadąc prosto użyją dowolnego, skręcając prawo użyją prawego, ustąpią
pierwszeńśtwa pojazdowi który przed nimi znajduje się na skrzyżowaniu
(dokładnie nie tak jak w przedmiotowej sytuacji gdzie cytryniak "zajął"
sobie pas i myślał że "nabył" już sobie pierwszeńśtwo), to wszystko
zadziała jak w zegarku.
Stosując twoje "teorie" wyssane z palca i nie mające podstaw w przepisach,
skręcający w lewo na skrzyżowaniu jadący zewnętrznym pasem doprowadza do
toru kolizyjnego z innymi pojazdami. Dokłądnie tak jak zrobił to
cytryniarz, i to pomimo namalowania takim tępym baranom strzałeczek.
> Trzeba jeszcze wiedzieć, czy to będzie "skręt w lewo", czy nie.
> Często da się to ustalić dopiero patrząc na mapę, lub przejezdzając
> skrzyżowanie kilka razy.
Jeśli musisz wiedzieć takie rzeczy wcześniej i potrzeujesz paru przejazdów,
to poważnie, jeśli posiadasz prawojazdy, jako kolejny już, lepiej je oddaj
-- bo stanowisz zagrożenie na drodze.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 28.07.20 09:00 Myjk
- 28.07.20 09:04 RoMan Mandziejewicz
- 28.07.20 10:18 Kol99
- 28.07.20 10:24 Kol99
- 28.07.20 11:07 Kol99
- 28.07.20 12:02 Liwiusz
- 28.07.20 12:06 yabba
- 28.07.20 14:13 7146
- 28.07.20 17:28 Myjk
- 28.07.20 17:34 Myjk
- 29.07.20 04:56 Kol99
- 29.07.20 05:00 Cavallino
- 29.07.20 05:05 Kol99
- 29.07.20 05:24 Kol99
- 29.07.20 08:12 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=