  • 11. Data: 2010-05-21 19:43:30
    Temat: Re: Co szybsze - lustrzanka czy cyfrówka hybrydowa?
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    Dziekuje, przepraszam za literowke,

  • 12. Data: 2010-05-21 19:47:35
    Temat: Re: Co szybsze - lustrzanka czy cyfrowka hubrydowa?
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2010-05-21 21:38, romek76 pisze:
    > Co - generalnie - szybsze: lustrzanka - hybryda?

    w jakim sensie szybsze ?

    poza tym pytanie: co szybsze: mercedes czy bwm jest bez sensu bez
    podania modelu.

    Wojtek

  • 13. Data: 2010-05-21 20:03:49
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Marek" <2...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    > Czy ten precel na pewno dotyczy fotografii cyfrowej? :/

    Chodzi raczej o to, że ów pytający zadaje pytania tego samego rodzaju (to
    jest - po pierwsze takie, na które najlepiej odpowiada google, po drugie,
    jakby to ująć delikatnie - powiedzmy, ż enienajmądrzejsze) i robi to
    uporczywie, mimo wcześniejszych napomnień, co świadczy raczej o trollingu
    niż rzeczywistej potrzebie poznania odpowiedzi na nie.
    Zresztą sam zobacz - różnice pomiędzy kompaktem a hybrydą, pojemności kart
    dostępnych na rynku, jakie kompakty wyposażone są w lampę błyskową czy też
    co to jest superzoom (od jakiej krotności). Ja rozumiem, że można mieć różne
    wątpliwości, ale jak ktoś na pl.rec.stolarstwo zacznie pytać o rónice między
    heblem a strugiem albo ilość słojów w desce trumiennej, to raczej z
    entuzjazmem też się nie spotka.

    --
    Yogi(n)

  • 14. Data: 2010-05-21 20:26:12
    Od: "pk" <p...@e...pl>

    Mialem Fuji s9600 - woooolne w dzien, a jak zaczyna brakowac swiatla to juz
    w ogole zabawka,
    Przesiadlem sie na lustrzanke z dolnej polki Pentaxa czyli systemu o ktorym
    fama glosi ze nie grzeszy osiagami.
    Jest jak ferrari przy tamtej hybrydzie.
    Heh, w tej hybrydzie to nawet matryca brudzila sie duzo wolniej
    ;)))))))))))))))))))))

  • 15. Data: 2010-05-21 20:38:17
    Temat: Re: Sam se sprawdź, trollu.
    Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Zibi" <l...@n...icpnet.pl> napisał w wiadomości

    > Jak w temacie.

    Prosze, nie wyciagajcie go ludziom z KF-a...

    Qkam

  • 16. Data: 2010-05-21 20:41:13
    Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Yogi(n)" <y...@t...pl> napisał w wiadomości

    > i robi to uporczywie, mimo wcześniejszych napomnień

    I bedzie robil nadal, dopoki ludzie beda mu odpisywac zamiast od razu poslac
    go do "plonkownicy".

    Qkam

  • 17. Data: 2010-05-21 22:13:00
    Temat: Re: Sam se sprawd?, trollu.
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    romek76 napisal:
    > Tak.Najlepiej masochistycznie szperac po sieci pol dnia, podczas gdy na grupie
    > sa osoby biegle w temacie.

    A dlaczego uważasz, że ktoś będzie niżej cenił
    SWOJĄ minutę niż pół TWOJEGO dnia?

    --
    Jacek

  • 18. Data: 2010-05-22 06:41:02
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "crazy bejbi" <t...@n...ma.wcale> napisał:

    > w jakim sensie szybsze ?
    >
    > poza tym pytanie: co szybsze: mercedes czy bwm jest bez sensu bez podania
    > modelu.
    >[...]

    Sugeruję zaprzestanie dokarmiania trola. Inaczej za chwile będziemy mieli
    bardzo poważne pytania co lepsze - Nikon czy Canon, później matryca APSC
    czy Velvia, jaki format jest ładniejszy - 4/3 czy 3/2 a wszystko oczywiście
    z powodu bardzo poważnego głodu wiedzy u pytającego.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 19. Data: 2010-05-22 10:40:40
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 21 May 2010 21:38:49 +0200, romek76 napisał(a):

    > Co - generalnie - szybsze: lustrzanka - hybryda?

    Żadne z nich. Położyłem na stole dslr i kompakt - pół godziny
    a żaden nawet nie drgnął. Trudno więc tu mówić o jakiekolwiek
    szybkości.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 20. Data: 2010-05-22 10:45:03
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <1mhvfzwj66k5q$.7pa8u5ny5f5e$.dlg@40tude.net>,
    Henry(k) nabazgrał:

    > Żadne z nich. Położyłem na stole dslr i kompakt - pół godziny
    > a żaden nawet nie drgnął. Trudno więc tu mówić o jakiekolwiek
    > szybkości.

    Zdecydowanie wygrywa więc aparat w telefonie. Jak ktoś zadzwoni
    to rusza się całkiem żwawo, nawet z kumplami kiedyś takie wyścigi
    urządzaliśmy.

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    404 Not Found