  • 21. Data: 2010-05-22 11:58:20
    Temat: Re: Co szybsze - lustrzanka czy cyfrowka hubrydowa?
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Pomijaj?c op?r powietrza, to wg praw fizyki nie zale?y to od wagi.

    Przecież o tym napisał.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 22. Data: 2010-05-22 12:01:17
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Co - generalnie - szybsze: lustrzanka - hybryda?

    Moja ma prawie 5 klatek 12Mp na sekundę.
    Są aparaty kompaktowe w rozsądnych pieniądzach, które rejestrują vga w
    600 klatek na sekundę. Później tylko trzeba klatkę wyciągnąć.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 23. Data: 2010-05-22 15:37:33
    Temat: Re: Sam se sprawd?, trollu.
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W sobota, 22 maja 2010 00:13, Jacek_P wyraził następujacą opinię:
    > romek76 napisal:

    > A dlaczego uważasz, że ktoś będzie niżej cenił
    > SWOJĄ minutę niż pół TWOJEGO dnia?

    Skoro tak cenisz swój czas to po co marnujesz go pisząc w tym wątku?

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 24. Data: 2010-05-22 15:38:12
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Dariusz Zygmunt napisal:
    > Skoro tak cenisz swój czas to po co marnujesz go pisząc w tym wątku?

    Gdzie napisałem o MOIM czasie?

    --
    Jacek

  • 25. Data: 2010-05-22 15:49:51
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W sobota, 22 maja 2010 08:41, Marek Wyszomirski wyraził następujacą opinię:

    > Sugeruję zaprzestanie dokarmiania trola.

    Sam się przyczyniasz do nadmuchiwania tego wątku. Nie interesuje Cię to nie
    pisz zamiast pouczać innych co mają lub nie mają robić.

    > Inaczej za chwile będziemy mieli
    > bardzo poważne pytania co lepsze - Nikon czy Canon,
    > później matryca APSC
    > czy Velvia, jaki format jest ładniejszy - 4/3 czy 3/2 a wszystko

    A Ty oczywiście nie będziesz mógł się powstrzymać od namawiania do nie
    pisania w tych wątkach?

    > oczywiście z powodu bardzo poważnego głodu wiedzy u pytającego.

    A z jakiego powodu Ty piszesz w tym wątku? Pytam całkiem poważnie.

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 26. Data: 2010-05-22 15:52:07
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W sobota, 22 maja 2010 17:38, Jacek_P wyraził następujacą opinię:

    > Gdzie napisałem o MOIM czasie?

    Skoro swojego czasu nie szanujesz, to co Cię obchodzi na co marnują czas
    inni?

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 27. Data: 2010-05-22 16:18:29
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Dariusz Zygmunt napisal:
    > Skoro swojego czasu nie szanujesz, to co Cię obchodzi na co marnują czas
    > inni?

    Marek Wyszomirski miał rację. Nie dokarmiać trolli.
    Jeden przyciąga następnych.

    --
    Jacek

  • 28. Data: 2010-05-22 20:09:30
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W sobota, 22 maja 2010 18:18, Jacek_P wyraził następujacą opinię:
    > Dariusz Zygmunt napisal:

    > Marek Wyszomirski miał rację. Nie dokarmiać trolli.
    > Jeden przyciąga następnych.

    Przejrzałem Twoje posty z ostatniego tygodnia z hakiem - masz rację :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 29. Data: 2010-05-22 21:15:46
    Od: Les <s...@p...fm>

    On 21 Maj, 22:26, "pk" <p...@e...pl> wrote:
    > Mialem Fuji s9600 - woooolne w dzien, a jak zaczyna brakowac swiatla to juz
    > w ogole zabawka,
    > Przesiadlem sie na lustrzanke z dolnej polki Pentaxa czyli systemu o ktorym
    > fama glosi ze nie grzeszy osiagami.
    > Jest jak ferrari przy tamtej hybrydzie.
    > Heh, w tej hybrydzie to nawet matryca brudzila sie duzo wolniej
    > ;)))))))))))))))))))))

    Witam,
    szybkość zależy od parametrów wykonywanego zdjęcia.
    Twierdzę, że hybryda będzie szybsza od lustrzanki w określonych
    warunkach.
    Hybryda - tryb M, manul autofokus naciskamy spust i mamy fotkę
    natychmiast
    Lustro - długi zoom, obiekt mało kontrastowy - silnik trochę
    "pojeździ" zanim ustawi ostrość

    Ale to tylko w takich skrajnych warunkach. W pozostałych jest w
    hybrydzie kicha :-(

    Pozdrawiam
    Les

  • 30. Data: 2010-05-23 21:55:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    romek76 pisze:
    > Co - generalnie - szybsze: lustrzanka - hybryda?

    Zależy - generalnie - jakim transportem wyślesz.

    Jak wyślesz lustrzankę zwykłą paczką a hybrydę kurierem, to szybsza
    będzie hybryda.

    Jakie pytanie - taka odpowiedź.