  • 1. Data: 2010-05-21 17:46:46
    Temat: Co szybsze - lustrzanka czy cyfrowka hubrydowa?
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    Witam :).

    Jak w temacie :).

  • 2. Data: 2010-05-21 18:17:44
    Temat: Sam se sprawdź, trollu.
    Od: "Zibi" <l...@n...icpnet.pl>

    Użytkownik "romek76" napisał w temacie wiadomości:

    > Jak w temacie :).

    Jak w temacie.

    -- Zibi

  • 3. Data: 2010-05-21 18:20:09
    Temat: Re: Co szybsze - lustrzanka czy cyfrowka hubrydowa?
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2010-05-21 19:46, romek76 pisze:
    > Witam :).
    >
    > Jak w temacie :).

    zależnie od wagi, bo przyspieszenie ziemskie przy szybkości spadania z
    10 piętra będzie stałe ...

    Wojtek

  • 4. Data: 2010-05-21 18:27:32
    Temat: Re: Sam se sprawdź, trollu.
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    Tak.Najlepiej masochistycznie szperac po sieci pol dnia, podczas gdy na grupie
    sa osoby biegle w temacie.

  • 5. Data: 2010-05-21 19:03:52
    Od: "newsuser" <k...@g...com>

    > zależnie od wagi, bo przyspieszenie ziemskie przy szybkości spadania z 10
    > piętra będzie stałe ...
    >
    > Wojtek

    Pomijając opór powietrza, to wg praw fizyki nie zależy to od wagi.
    newsuser

  • 6. Data: 2010-05-21 19:06:14
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    newsuser napisał(a):

    > Pomijając opór powietrza, to wg praw fizyki nie zależy to od wagi.
    > newsuser

    Liczy się siła nośna a waga jest nieistotna ;)

    j.

    --
    bing jest fajny ale nie widać z niego do Apteki na Solnym...

  • 7. Data: 2010-05-21 19:17:49
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    No, widza wszyscy, ze nie wiemy...

    Pozdrawiam,

  • 8. Data: 2010-05-21 19:32:01
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2010-05-21 21:17, romek76 pisze:
    > No, widza wszyscy, ze nie wiemy...

    taki miał być przekaz :)
    oczywiście, że niezależnie od wagi - to było podchwytliwe stwierdzenie.

    Tak naprawdę to nie zadałeś pytania poprawnie, to są i odpowiedzi bez sensu.

    Wojtek

  • 9. Data: 2010-05-21 19:38:49
    Od: "romek76" <r...@o...eu>

    Co - generalnie - szybsze: lustrzanka - hybryda?

  • 10. Data: 2010-05-21 19:38:55
    Temat: Re: Co szybsze - lustrzanka czy cyfrówka hybrydowa?
    Od: Marek <2...@g...com>

    Czy ten precel na pewno dotyczy fotografii cyfrowej? :/
    Zaczynam rozumieć tych, którzy dali sobie spokój z zaglądaniem tutaj.
    Rozumiem odpowiedź albo zignorowanie ultralamerskiego pytania, jeśli
    komuś odpowiedź na nie uwłacza lub irytuje go autor.
    Ale offtopic? I bez tego to bardzo dynamiczna grupa.
    Skrót myślowy autora jest jednoznaczny. Nie pyta o prędkość spadania.
    Lustrzanka jest szybsza. ...o czym można również przeczytać w sieci
    już kilkanaście sekund po wpisaniu w wyszukiwarce odpowiednich słów -
    kluczy. Nie trzeba na to pół dnia.
    O prędkości spadania nie mam pojęcia (pomijając spadanie lustrzanki z
    obijaniem o skały, ale bez porównania z "hybrydą" w tych samych
    warunkach) ;).
    A "cyfrowka hubrydowa' nie istnieje.

    --
    Marek