    From: "aro333" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Co sądzicie o matizie?
    Date: Sun, 21 Nov 2010 14:19:35 +0100

    Co do Corolki. Właśnie zamieniłem Matiza na Corollę E11 ale taka brzydką,
    garbato żabiastą, choć wygląd o ładność to sprawa względna. Jestem
    zadowolony tak jak z Matiza (jeżeli chodzi o bezawaryjność). Jednak auto
    wieksze i bezpieczniejsze. Wiesz co, jest taka wersja krótsza tej Corolli
    E11 , 3 drzwiowa , przez to i ładniejsza.
    Silniczek 1,4 całkiem dynamiczny i totalnie bezobsługowy.Obecnie mam
    nastukane 220kkm na tym silniczku i nie wiem co to dolewki oleju a śmigam
    cały czas na syntetyku. Gdybyś nadal drążył temat Corolki- uważaj na takie
    po lifcie z roku 2000.Te rolki pomimo ładniejszego rozwiazania przodu(inne
    reflektory) i wnętrza samochodu, miały jako pierwsze montowane silniki
    VVT-i. Niestety, chyba do konca roku 2001 ten silnik miał wadę kanały
    olejowego i brał olej na potęgę. Niektórym użytkownikom udało sie na
    gwarancji wyeliminować tą poważną usterkę ale niestety nie wszystkim. Czyli
    jak brać starszą rolkę to tylko taką przed liftem do 1999roku a potem
    dopiero od roku chyba 2003 ale to juz inna kasa i inny świeższy model E12.
    Poczytaj sobie o problemach olejowych na forum rolki .