eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaCo muszę mieć by robić zdjęcia małych błyszczących przedmiotów › Re: Co muszę mieć by robić zdjęcia małych błyszczących przedmiotów
    From: conik <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Co muszę mieć by robić zdjęcia małych błyszczących przedmiotów
    Date: Fri, 22 May 2009 10:03:03 +0200

    a...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:

    > Ból polega na tym, że mam do dyspozycji zaplecze _bez_okna_.
    > Nie mogę robić przy oknie bo malutki sklep i mnóstwo klientów, ani na ulicy -
    > ruchliwa ulica w centrum, wąski chodnik.
    >
    > Jakbym mogła to robić przy świetle dziennym to nawet bym nie pisała tej
    > wiadomości, chociaż dziękuję za instrukcję wykonania pudełka i inne rady,
    > zapewne się przydadzą.
    >
    > Na razie jedyne co mi przychodzi do głowy do przychodzenie tam bladym świtem,
    > kiedy sklep jest jeszcze zamknięty.
    >
    > Asf

    jesli tak kup ze to najtansza wersja kupic ze 3 100 watowe lampu w
    castoramie i uwazac na balans bieli oraz temperature otoczenia;) bo po 4
    minutach sie ugotujesz
    pudelko jak wyzej

    wersja drozsza zarowki blyskowe

    wersja najdrozsza normalne lampy studyjne z softboxami 60x60 jesli to
    male pomieszczenie