eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaCo muszę mieć by robić zdjęcia małych błyszczących przedmiotów › Re: Co muszę mieć by robić zdjęcia małych błyszczących przedmiotów
  • Data: 2009-05-22 10:21:50
    Temat: Re: Co muszę mieć by robić zdjęcia małych błyszczących przedmiotów
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 22 May 2009 12:02:04 +0200, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > Poproszę o komentarz.
    > Przed wydłubaniem musi ustawić ogniskową - ile proponujesz? ;)

    Ło matulu... czegóż to ja się napiłem 2 tygodnie temu, że mnie tak
    okrutnie otruło i trzyma do teraz?! Normalnie pomroczność jasna :D

    Oczywiście, że chodziło o cyfrowy zoom... Mam nadzieję, że bzdura, którą
    napisałem, jest na tyle oczywista, że do tej pory nikt nie poszedł za
    moją radą ;)

    Zatem: depczemy zoom *cyfrowy*!

    PS: odcinam sobie głowę, kładę obok, spalam się ze wstydu, a powstałym
    popiołem posypuje odrąbaną głowę.

    --
    Pozdr.
    Grzegorz