  • Data: 2014-07-01 23:14:33
    Temat: Re: Co mogą usłyszeć okupacyjne samochody pelengacyjne?
    Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    użytkownik ACMM-033 napisał:

    > Byli dobrzy w tamtych czasach, ale jak trzeba jakos zrekompensowac
    >
    > cierpienia takim, to sie zapomina o ludziach.

    Najpierw byl KOR, pozniej solidarnosc, wprowadzono stan wojenny, rozjebano stara
    solidarnosc, a stara nowa solidarnosc byla juz pod kontrola komucha. Srodowiska byly
    do tego stopnia pod kontrola, ze pewnego czasu kiedy zebrala sie grupka ludzi, ub czy
    sb dostalo raporty od wszystkich.

    Biede klepia ludzie z pierwszej solidarnosci. Haslo dla googla malzenstwo Gwiazdow vs
    Bolek, Remuszko. A co do polskiego rolnictwa, 1/3 ludnosci pracowala na roli i niby
    gospodarka byla tak malo wydajna, ze w sklepach nie bylo jedzenia? To najwieksza
    sciema jaka slyszalem, bylo jedzenie, szlo na wschod i zachod, podobno kiedys nawet
    przyspawali wagony do torow:) Nie jestem entuzjasta ani starego, ani nowego, w TV łżą
    podobnie.