eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCitroen - promocja czy chłyt marketingowy? › Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: Andrzej Jackowicz-Korczynski <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
    Date: Fri, 10 Dec 2010 15:36:48 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 49
    Message-ID: <idtdu0$26j$1@node1.news.atman.pl>
    References: <idb97i$7ep$1@inews.gazeta.pl> <idba6m$amb$1@node1.news.atman.pl>
    <idgonn$as5$1@node1.news.atman.pl> <idh18t$cqk$1@node1.news.atman.pl>
    <idh4se$dtr$1@node1.news.atman.pl> <idh9fi$eov$1@node1.news.atman.pl>
    <idra4s$k6s$1@node1.news.atman.pl> <idt1hm$val$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-73-144-12.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1291991808 2259 89.73.144.12 (10 Dec 2010 14:36:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Dec 2010 14:36:48 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.1.15) Gecko/20101030
    Icedove/3.0.10
    In-Reply-To: <idt1hm$val$1@node1.news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2333713
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 10.12.2010 12:05, Konrad L pisze:
    >> Ale wiesz, że w 406 Hydractive nie ma? Zresztą moja opinia o 406 jest
    >> zgoła odmienna. To IMHO jeden z najładniejszych samochodów ze swojej
    >> epoki w obydwu wersjach nadwoziowych. Z wyłączeniem szklanego dachu i
    >> kilku szczegółów, 407 wydawała mi się krokiem wstecz...
    >
    > Hehehe :) Wiem ze 406 nie ma Hydractiva i cale szczescie, bo tam gdzie
    > sa uszczelki w pezocie tam pusci predzej czy pozniej ;)
    > Wogole to sie zle zrozumielismy... 406 jezeli chodzi o design, komfort,
    > zawieszenie, a nawet wrazenia silnikowe przy nie za mocnym ale
    > oszczednym 110 KM jest dla mnie samochodem idealnym.
    >
    > Moje jedyne "ale" to awaryjnosc...

    406, którą jeździł kolega, a potem zmienił ją na wersję nowszą była
    egzemplarzem bezawaryjnym, jedyny problem dotyczył łączników
    stabilizatora po szybkiej jeździe po A4 z Olszyny do Wrocławia (szybciej
    było znacznie ciszej) oraz gnących się tarcz hamulcowych. Był tam silnik
    1,9 TD. Po zmianie modelu samochód ganiał z 2.0 HDi i też nie było
    problemów,

    Jest to na tyle uciazliwe ze przy
    > wyborze samochodu naprawde boje sie postawic na C5-ke, ktora jezdziło mi
    > sie najlepiej z tych wszystkich samochodow ktorymi tez jezdzilem. Wogole
    > czulem sie w c5 jak w domu (ta sama dzwignia biegow, te same dzwignie
    > kierunkowsazow (które na marginesie - sypia sie w PSA od lat ;)

    w BX-ie, Xantii, Berlingo tego nie zauważyłem

    ),
    > jeszcze troche lepiej wyciszona, z poprawionym zawieszeniem i
    > stabilnoscia prowadzenia. Jedyne co na minus to chyba nieco gorsze
    > materialy/design kokpitu w stosunku o 406, ale to kwestia gustu.

    No niestety, welurowe fotele to obecnie szmata na bokach i welur w środku

    >
    > Tez juz to przeanalizowalem i nie wyglada to rozowo, praktycznie do
    > czego by nie porównać :)

    No właśnie tu Scenic trzyma się mocno, ale C4 za dwa lata też będzie
    mocne moim zdaniem.

    --
    \./_ Andrzej Jackowicz-Korczynski
    \
    /| \ mail: a...@w...pl
    ___|___) http://home.agh.edu.pl/ajk
    / | skype: andrzejjk, gg: #2281310

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: