-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
From: Andrzej Jackowicz-Korczynski <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Citroen - promocja czy chłyt marketingowy?
Date: Fri, 10 Dec 2010 15:36:48 +0100
Organization: ATMAN
Lines: 49
Message-ID: <idtdu0$26j$1@node1.news.atman.pl>
References: <idb97i$7ep$1@inews.gazeta.pl> <idba6m$amb$1@node1.news.atman.pl>
<idgonn$as5$1@node1.news.atman.pl> <idh18t$cqk$1@node1.news.atman.pl>
<idh4se$dtr$1@node1.news.atman.pl> <idh9fi$eov$1@node1.news.atman.pl>
<idra4s$k6s$1@node1.news.atman.pl> <idt1hm$val$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-73-144-12.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1291991808 2259 89.73.144.12 (10 Dec 2010 14:36:48 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Dec 2010 14:36:48 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.1.15) Gecko/20101030
Icedove/3.0.10
In-Reply-To: <idt1hm$val$1@node1.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2333713
[ ukryj nagłówki ]W dniu 10.12.2010 12:05, Konrad L pisze:
>> Ale wiesz, że w 406 Hydractive nie ma? Zresztą moja opinia o 406 jest
>> zgoła odmienna. To IMHO jeden z najładniejszych samochodów ze swojej
>> epoki w obydwu wersjach nadwoziowych. Z wyłączeniem szklanego dachu i
>> kilku szczegółów, 407 wydawała mi się krokiem wstecz...
>
> Hehehe :) Wiem ze 406 nie ma Hydractiva i cale szczescie, bo tam gdzie
> sa uszczelki w pezocie tam pusci predzej czy pozniej ;)
> Wogole to sie zle zrozumielismy... 406 jezeli chodzi o design, komfort,
> zawieszenie, a nawet wrazenia silnikowe przy nie za mocnym ale
> oszczednym 110 KM jest dla mnie samochodem idealnym.
>
> Moje jedyne "ale" to awaryjnosc...
406, którą jeździł kolega, a potem zmienił ją na wersję nowszą była
egzemplarzem bezawaryjnym, jedyny problem dotyczył łączników
stabilizatora po szybkiej jeździe po A4 z Olszyny do Wrocławia (szybciej
było znacznie ciszej) oraz gnących się tarcz hamulcowych. Był tam silnik
1,9 TD. Po zmianie modelu samochód ganiał z 2.0 HDi i też nie było
problemów,
Jest to na tyle uciazliwe ze przy
> wyborze samochodu naprawde boje sie postawic na C5-ke, ktora jezdziło mi
> sie najlepiej z tych wszystkich samochodow ktorymi tez jezdzilem. Wogole
> czulem sie w c5 jak w domu (ta sama dzwignia biegow, te same dzwignie
> kierunkowsazow (które na marginesie - sypia sie w PSA od lat ;)
w BX-ie, Xantii, Berlingo tego nie zauważyłem
),
> jeszcze troche lepiej wyciszona, z poprawionym zawieszeniem i
> stabilnoscia prowadzenia. Jedyne co na minus to chyba nieco gorsze
> materialy/design kokpitu w stosunku o 406, ale to kwestia gustu.
No niestety, welurowe fotele to obecnie szmata na bokach i welur w środku
>
> Tez juz to przeanalizowalem i nie wyglada to rozowo, praktycznie do
> czego by nie porównać :)
No właśnie tu Scenic trzyma się mocno, ale C4 za dwa lata też będzie
mocne moim zdaniem.
--
\./_ Andrzej Jackowicz-Korczynski
\
/| \ mail: a...@w...pl
___|___) http://home.agh.edu.pl/ajk
/ | skype: andrzejjk, gg: #2281310
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=