eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCitroen i Renault - ile da się wynegocjować w salonie?Re: Citroen i Renault - ile da sie wynegocjowaae w salonie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Citroen i Renault - ile da sie wynegocjowaae w salonie?
    Date: Mon, 13 Sep 2010 23:17:09 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <i6m4cp$q1s$1@news.onet.pl>
    References: <s...@l...localdomain>
    <i6l1ev$frm$1@news.onet.pl> <i6l24f$huk$1@news.onet.pl>
    <s...@l...localdomain>
    <i6l2rk$k6d$1@news.onet.pl> <4c8e68d5$0$27036$65785112@news.neostrada.pl>
    <i6lu5j$8d9$1@news.onet.pl> <i6lvha$gsb$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089076168083.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1284412633 26684 89.76.168.83 (13 Sep 2010 21:17:13 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Sep 2010 21:17:13 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US; rv:1.9.1.12)
    Gecko/20100824 Thunderbird/3.0.7
    In-Reply-To: <i6lvha$gsb$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2310394
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2010-09-13 21:54, Artur Maśląg wrote:
    >> Czy świat składa się już z samych idiotów których interesują ile
    >> *zarobią* kupując samochód?

    > Ciekawy wniosek - jak znam ludzi, to myślących w ten sposób trochę
    > jest, ale daleko im do choćby większości.

    Widziałes ostatnio reklame typu "Ten fiat kosztuje dokładnie 34231zł"?
    Czy może "Ten fiat ma upust 2tyś a tamten 3tyś". Skoro te reklamy
    adresowane sa do większości społeczeństwa i działają to wnioski
    zaczynaja być przerażające.

    >> Co reklama to dowiaduje sie ile zarobie a
    >> nie ile wydam ... żenada.

    > O widzisz - piszesz o reklamie, a nie o zainteresowaniu kupujących...

    Statystycznie wszystkie reklamy sa skuteczne bo nieskuteczne szybko
    znikają. Reklamy z upustami musza być cholernie skuteczne bo wszyscy je
    stosują, w dodatku prześcigając się w coraz to bardziej debilnych
    hasłach reklamowych. Gdzie jest dno?

    > Spróbuj od dowolnego marketoida wydobyć konkretne informacje - czy to
    > o samochodzie, kredycie, czy zwykłym abonamencie telefonicznym...

    No przecież wiem. Ubolewam tylko nad tym że poszlaki wskazują na totalne
    ogłupienie społeczeństwa skoro dają się na to nabierac w ilościach
    hurtowych.

    Pamiętam jak kiedyś kupując jakąś pierdołę do samochodu z sklepie
    usłyszałem przypadkiem rozmowę starszego pana "A na ten ile mogę dostać
    upustu, co? Ile dacie? A na tego?". Dzizas ...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: