  • Data: 2010-09-14 01:49:15
    Temat: Re: Citroen i Renault - ile da się wynegocjować w salonie?
    Od: lelec <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 13 Wrz, 23:17, Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Widziałes ostatnio reklame typu "Ten fiat kosztuje dokładnie 34231zł"?
    > Czy może "Ten fiat ma upust 2tyś a tamten 3tyś". Skoro te reklamy
    > adresowane sa do większości społeczeństwa i działają to wnioski
    > zaczynaja być przerażające.

    > Statystycznie wszystkie reklamy sa skuteczne bo nieskuteczne szybko
    > znikają. Reklamy z upustami musza być cholernie skuteczne bo wszyscy je
    > stosują, w dodatku prześcigając się w coraz to bardziej debilnych
    > hasłach reklamowych. Gdzie jest dno?

    > No przecież wiem. Ubolewam tylko nad tym że poszlaki wskazują na totalne
> [...]

    W Toyocie, i w Hondzie też, max upust dla ludzika (a nie firmy z
    flotą)
    to ze 5%!
    Wniosek z tego taki, że na dobre samochody upustu nie dają, bo i tak
    same się sprzedają. A inne ... muszą jakoś zepchnąć... i przyzwyczaili
    klientów do rabatów 30%.
    Nie wiem jak w Mercedesie, VW czy BMW z upustami?

    Pewnego dnia w Oplu też ciekawe upusty dawali:
    - jak pan jesteś lekarz albo prawnik, albo profesor, to masz 11%
    upustu!
    - a jak nie, to mamy teraz 20% dla wszystkich....
    "Rence" mi opadły....

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin