  • Data: 2011-04-21 11:51:31
    Temat: Re: Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI - wymiana rorzadu. Za ile?
    Od: Waldek Godel <n...@o...info> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 21 Apr 2011 02:35:10 -0700 (PDT), Czarek Daniluk napisał(a):

    > Zestaw pasek (contitech) + pompa wody + rolka napinająca w Intercars w
    > detalu to 688zł - policz sobie ciecz chłodzącą i robociznę i mniej
    > więcej będziesz miał rozeznanie ile za to zapłacić.
    > Myślę że do 1000zł to powinna być normalna realna do zapłacenia cena,
    > nie mam pojęcia jaki tam jest dostęp do paska i pompy wody.

    tylko troszeczkę trudniejszy niż w każdym innym aucie.

    Kompletne zestawy części zaczynają się od 260 zł na alledrogo:
    http://allegro.pl/rozrzad-citroen-jumpy-2-0hdi-2-0-h
    di-rhz-dw10te-i1524723000.html
    http://allegro.pl/rozrzad-peugeot-partner-2-0-hdi-rh
    x-dw10bted-oryg-i1523288730.html
    http://allegro.pl/rozrzad-peugeot-boxer-expert-2-0hd
    i-2-0-hdi-80kw-i1523288565.html
    co prawda może bym się lekko bał kupić od ziutka który nawet przepisać
    nazwy producenta z pudełka nie potrafi (Ruville a nie Ruvilla) ale są
    jeszcze dziesiątki innych.

    Podaj skąd jesteś, to się poszuka sprawdzonego mechanika, który potrafi
    robić coś więcej niż naprawiać młotem panzerwageny.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.