    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ciekawy film o samochodach elektrycznych
    Date: Wed, 30 Nov 2022 12:20:25 +0100

    Tue, 29 Nov 2022 17:21:01 +0100, nadir

    > Czerpiesz z własnych projekcji i doświadczeń czy zaliczyłeś ostatnio
    > jakiś kurs psychoanalizy online?

    Oczywiście że także na podstawie własnych doświadczeń. Ja zauważam swoje
    bęłdy i jeśli widzę że je popełniam, to je naprawiam. Zastanawiam się
    cokolwiek szerzej nad tym co widzę, czytam -- analizuję, sprawdzam to co
    zostało wysmarowane, sprawdzam inne źródła itp.

    To co opisałem to jest generalnie powszechna wiedza, wystarczy ją
    przyswoić. To że ty nie chcesz, albo nie potrafisz, to już tylko i
    wyłącznie twój problem (no i czytających te twoje wypociny).

    W ogóle się nie pochyliłeś nad tym co napisałem, nie zastanowiłeś się nad
    sobą choć dostałeś wyjaśnienie dlaczego nie widzisz jak ten materiał jest
    zmanipulowany pod tezę (a manipulacja bije zeń aż trzeszczy), tylko odrazu
    przypuściłeś atak na mnie -- co pokazuje najlepiej że ktwisz w swojej
    mentalnej bańce po uszy. Niczym się nie różnisz od rondoprostowaczy,
    płaskoziemców, antyszczepionkowców itp.

    --
    Pozdor
    Myjk