  • Data: 2022-11-30 12:47:29
    Temat: Re: Ciekawy film o samochodach elektrycznych
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 29 Nov 2022 18:18:39 +0100, ii

    > A tak by jeździł bez celu?

    Jak bez celu, skoro w danej okolicy ktoś zawsze potrzebuje się przemieścić?

    > Jakim cudem?

    Normalnym. Skoro teraz kupuję/najmuję samochodód za 2000zł/mies. a używam
    MOŻE 6h dziennie, to przez kolejne 18h, a min. 6h mógłby jeździć dla kogoś
    innego, a więc kwota najmu by mi się podzieliła. Warunek jest taki, że
    samochód musiałby się SAM przemieszczać do tego, kto go akurat potrzebuje a
    gdy ja go aktualnie nie potrzebuje. W ogóle wtedy bez sensu byłoby mieć
    "swój" samochód i się nim dzielić, bo podstawiałby się najbliższy wolny.

    > Autonomia to wartość dodana, więc można ją sprzedawać, czyli drożej a
    > nie taniej. Nie bardzo widzę jak nawet jakiś niezbyt duży koszt
    > autonomii miałby przełożyć się dzisiaj na jakiś zysk. Bo ludzie póki co
    > mają umiejętność i możliwość prowadzenia pojazdów.

    Wygląda na to że nie rozumiesz tego o czym piszę. Ja nie mówię o autonomii
    która kierowcę będzie mogła zastąpić podczas podróży (choć to też mi się
    marzy aby nie marnować czasu na wlepianie się na drogę, można w tym czasie
    wiele innych pozytecznych rzeczy porobić, w tym po prostu odpocząć), ale
    autonomię podczas gdy pojazd będzie musiał się przemieścić pomiędzy
    "najmującymi".

    --
    Pozdor
    Myjk