  • Data: 2022-11-29 19:04:06
    Temat: Re: Ciekawy film o samochodach elektrycznych
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.11.2022 o 07:31, Shrek pisze:

    > "oferujemy ci 100 ładowarek w 50 miastach":)

    Zróbmy z tego siatkę. 100 ładowarek to ... 10x10. Czyli jak Polska ma
    1000km na 1000km to mamy siatkę z tile'ami po 100kmx100km. Zakładając,
    że przeciętny użytkownik ładuje w domu i tylko w dłuższych podróżach z
    ładowarki publicznej to ... jeszcze nie ma żadnego problemu.

    > Jak chcesz tanio to kupujesz używaną hybrydę od tojoty i dokładasz gaz.
    > 5 litrów na 100 - 15PLN:P

    "Konia, jednego konia mi trzeba."

    > Co aha, aha? Argumentów zbrakło?

    Widzisz by zabrakło?

    > U nas to pół biedy, bo stoimy na węglu więc teoretycznie da się
    > wytłumaczyć (choć węgiel dla energetyki mamy teoretycznie swój
    > "państwowy" więc też średnio). Ale tak się dzieje w niemczech, które
    > mają "darmową" energię z oze. Putin słońce zasłonił i wiatr wstrzymał?
    > Tak się kończy w praktyce  pierdolenie o darmowej energi, która spływa
    > akurat do twojego akumulatora w elektryku..

    Ja nie rozumiem czemu Ty widzisz problem w prądzie jak Ci paliwo
    drożeje. Przecież to nie z powodu elektryków.

    > Tak, bo te elektrony są takie mądre, że akurat do tych stacji płyną:P

    Tak piszą, co mam powiedzieć.

    > Ale tobie podobni tak i chcą to na siłę wprowadzać.

    Ja? Pop..ło?! Odniosłem się do jakiegoś bzdurnego argumentu albo tezy i
    tyle.

    > Zresztą mówisz w
    > ogólności, że elektryki są tańsze -

    Nie, mówię, że są prostsze.

    > nie w ogólności nie są i to że ktoś
    > jeździ skrzyżownaniem meleksa z rowerem i ładuje go pokątnie tego nie
    > zmienia.

    K... jak pokątnie? Ładuje w domu, tak to ma funkcjonować bo pozwalają na
    to cechy prądu. I co, że jakiś maniak spalinówek chce na stację jeździć?

    > Ja mogę powiedzieć, że dobre jest metro i od wielkiego dzwonu
    > karszering.

    To po ..j piszesz o tych elektrykach i spalinówkach.

    > No po prostu jest lepszy i to jest fakt autentyczny!

    Tak jak promy kosmiczne są lepsze do transportu i to jest fakt autentyczny.

    Skończ p...ć!