  • Data: 2022-11-29 23:01:03
    Temat: Re: Ciekawy film o samochodach elektrycznych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.11.2022 o 19:04, ii pisze:

    > Zróbmy z tego siatkę. 100 ładowarek to ... 10x10. Czyli jak Polska ma
    > 1000km na 1000km to mamy siatkę z tile'ami po 100kmx100km.

    Czyli średnio 73km do ładowarki. Jest moc;)

    > Zakładając,
    > że przeciętny użytkownik ładuje w domu

    Założenie z dupy. Przeciętny użytkownik "ładuje" na stacji benzynowej
    (niektórzy na LPG). Gdyby elektryki były wygodniejsze i tańsze od
    spalinek, to przeciętny uzytkownik ładowałby elektryka. Ale z jakiś
    powodów nie są.

    No ale niemcy mają "darmowy" prąd z oze. Putin im słońce zasłonił?

    > Ja nie rozumiem czemu Ty widzisz problem w prądzie jak Ci paliwo
    > drożeje. Przecież to nie z powodu elektryków.

    Nie kombinuj. Pytam czemu darmowy prąd podrożał dwukrotnie skoro
    wojnanie ma wpływu na słońce i wiatr. Co nie jest jednak taki darmowy?

    > Tak piszą, co mam powiedzieć.

    Pomyśleć.

    > Skończ p...ć!

    Zaraz po tobie:P