  • Data: 2022-11-30 00:20:20
    Temat: Re: Ciekawy film o samochodach elektrycznych
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.11.2022 o 23:01, Shrek pisze:

    > Czyli średnio 73km do ładowarki. Jest moc;)

    > Założenie z dupy. Przeciętny użytkownik "ładuje" na stacji benzynowej
    > (niektórzy na LPG). Gdyby elektryki były wygodniejsze i tańsze od
    > spalinek, to przeciętny uzytkownik ładowałby elektryka. Ale z jakiś
    > powodów nie są.

    No przecież są wygodniejsze i tańsze. Można elektryka naładować w domu,
    garażu, niemal gdziekolwiek a nie tylko na stacji benzynowej jak
    spalinówkę. Nie chcesz elektryka to jeździsz na stację, proste.

    > No ale niemcy mają "darmowy" prąd z oze. Putin im słońce zasłonił?

    > Nie kombinuj. Pytam czemu darmowy prąd podrożał dwukrotnie skoro
    > wojnanie ma wpływu na słońce i wiatr. Co nie jest jednak taki darmowy?

    Po prostu energia to energia. Nie ma powodu by energia w prądzie była
    tańsza niż energia w węglu czy ropie. Może jest powód by była droższa.
    Np łatwiejsze użycie niż węgla i ropy.

    > Pomyśleć.

    Tak jak Ty?

    > Zaraz po tobie:P