  • Data: 2009-07-05 23:30:31
    Temat: Re: Ciekawostka sprzed stu lat
    Od: rs <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 06 Jul 2009 00:10:16 +0200, Janko Muzykant
    <j...@w...pl> wrote:

    >Zaczynasz się w tym wszystkim gubić, szkoda czasu na dyskusje o niczym.

    nie. to ty sie zgubiles, bo mowa o medium. mowimy o ZAPISANEJ
    informacji, o jej trwalosci i przechowywaniu, a nie maszynie do
    pisania, ktora przywolales zupelnie od czapy.
    i juz nie piewszy raz widac, ze sie gubisz w co bardziej rozleglych
    tematach i mniej wiecej tym samym takie rozmowy z toba sie koncza.
    <rs>