  • Data: 2009-07-06 06:16:15
    Temat: Re: Ciekawostka sprzed stu lat
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net> szukaj wiadomości tego autora

    W poniedziałek 06 lipiec 2009 08:01, Marek Wyszomirski wyraził następujacą
    opinię:

    > A masz dane, jak sie ma tego wielkość do oryginału?

    Większe niż w rzeczywistości, ale nie kojarzę w tej chwili o ile, tyle że
    piramida oczywiście nie jest z kamienia - w środku jest hotel :-)

    W sumie najbardziej mnie rozśmieszyło to że rs trafił idealnie :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E