  • Data: 2009-07-06 07:56:57
    Temat: Re: Ciekawostka sprzed stu lat
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    rs pisze:

    > mowia, ze wiara czyni cuda. czy tez gory przenosi.

    To jest matematyka, a nie wiara.

    > a kto ci takich bajek naopowiadal? np. te zrzucone na japaonie byly
    > podluzne. inne rozwiazania tez chyba kuliste nie byly.

    He, wyguglaj sobie budowę. Tylko tych efektywnych.

    > super masz kopie bez kopiowania. ja ty to robisz?

    A kto powiedział, że nie kopiowałem?

    > i zawsze masz od razu, od samego poczatku masz na trzech i jeszcze
    > wsieci. widze ze u ciebei jakies albo perpetum mobile zasuwa, albo
    > jakas samopowtarzalna nanotechnologia juz zakrojona na szeroka skale.

    Jedną mam prawie natychmiast, drugą zwykle wieczorem, pozostałe do tygodnia.

    > nieprawda. raz zadbam, zeby byla w odpowiednim opakowaniu,
    > pomieszczeniu i potem sie sama chroni. mam codzienny dostep do
    > ksiazek, ktore czasami maja juz po prawie 1000 lat i poza obnizona
    > temperatura w samym pomieszczeniu, w ktorym sa trzymane, nikt
    > specjaleni o ni enie dba. stoja sobie. od czsu do czasu ktos sobie
    > wyjmie. popatrzy. wsadzi spowrotem. tyle.

    To bardzo niedobrze, że masz dostęp do takich rzeczy i tak ograniczone
    horyzonty myślowe.

    > to bardzo milo z twojej strony. podaj mi, wiec, swoj adres to podesle
    > ci do zripania to wszystko o czym mowielem.

    Ale mnie nie kręci ripowanie, znajdź sobie takich co ich to bawi. Mnie
    bawi np. mozolne czyszczenie archiwalnych map. Albo wymienione
    sterowniki midi. I jeszcze dużo rzeczy.

    > no przecieza zrobilem. byla na RAID, a ten suzyl mi jako server
    > plikow.

    To nie była kopia. Nie znasz podstawowych pojęć w tym temacie.

    > a tu mozesz sie cofnac do poczatku swojego postu i porownac co pisales
    > o tym jak to masz trzy kopie wszystkiego.

    Wtedy jedna zamaka, a dwie nie, bo są oddalone od siebie i siedzą w
    różnych środowiskach... jeżu, ja normalnie rozmawiam jak z debilem
    powtarzając takie banały tysięczny raz...

    > godzine? hehehe

    Kopiowanie terabajta danych trwa z godzinę.

    > chyba faktycznie goraco. czego nie wykorzystalem? oczywiscie, ze
    > wykorzystalem. zrobilem mozolnie kopie wszystkie co na polce stoi.
    > czego ty jeszcze chcesz? zeby trzy RAIDy stawial tak jak niejaki Janko
    > Muzykant robi? zebym ilet tam TB danych gdzies na sieci umiescil? i to
    > pewnie jeszcze w godzine. <rs>

    Kto ci wsunął tego raida i po co? Nagadali ci bzdury, że to niezawodne?
    Kup trzy dyski, przegraj wszystko co masz, pozanoś każdy gdzie indziej,
    zaszyfruj jak się boisz, że ktoś będzie grzebał.
    Tak robią od dawna ci, co się na tym znają praktycznie.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl