  • Data: 2009-07-06 05:55:02
    Temat: Re: Ciekawostka sprzed stu lat
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "rs" <n...@n...spam.pl> napisał:

    > widac sie, ze ty jak i Dariusz Zygmunt nie potraficie czytac ze
    > zrozumieniem, albo nie chcecie. przypomne jeszcze raz i po raz
    > ostatni, bo mnie juz naprawde nudzi ta odnoga watku i wasza
    > upierdliwosc, nie majaca zadnego kontruktywnego dla tematu watku
    > podejcia.

    Potrafimy. To Ty z uporem godnym lepszej sprawy twierdzisz, że wyzwaniu
    konstrukcyjnemu jakim jest zbudowanie piramid byśmy w dzisiejszych czasach
    nie sprostali. Otóż sprostalibyśmy bez problemu, tyle, że nikt dysponujący
    odpowiednimi środkami nie odczuwa potrzeby ich budowania.

    > a wlasciwie nie. przeczytaj dokladnie cytat, ktory nizej zostawiles i
    > postaraj sie zrozumiec calosc (wyraz po wyrazie, ze szczegolnym
    > uwzglednieniem slowa EKONOMICZNIE) a potem kombinuj jak odpowiedzic na
    > calosc akapitu, a nie na wyrwany jeden wyraz TECHNOLOGIA.
    > sorry, ale proscie i dobitniej juz nie potrafie. <rs>

    Ekonomicznie też by nie było problemu. Większe inwestycje powstawały -
    również z prywatnych pieniędzy. Problem jest w celu - po co je budować?

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)