    From: Janko Muzykant <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Ciekawostka sprzed stu lat
    Date: Sun, 05 Jul 2009 23:07:39 +0200
    Sender: j...@a...neoplus.adsl.tpnet.pl
    <s...@4...com> <h2kc99$f53$1@news.wp.pl>
    <4...@4...com>
    <h2q10h$9hi$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@4...com> <h2qvtk$be2$1@news.wp.pl>
    <j...@4...com> <h2r2i0$d6j$1@news.wp.pl>
    <f...@4...com>

    rs pisze:

    > i zapewne wiesz juz dzis ile beda kosztowac i jaki bedzie do nich
    > dostep.

    Np. tyle co pięcioletni pecet za czapkę gruszek mogący ''rozbroić''
    komórkę z ograniczeń operatora i producenta.

    > ja tez nie rozumiem komu by sie chalao ciebie podgladac.

    A jednak takie rzeczy się dzieją na świecie.

    > a co do pradziadka to jest inna sprawa. w mojej rodzinie z jednej
    > strony mam zdjecia pra-pra dziadkow. z drugiej czesci nie mam nawet
    > dziadkow. zyjemy w innych czasach. obecnie w prawie kazdym zakadku
    > ziemi, nawet najbiedniejszym, bedziesz widzial ludzi telefonami
    > komorkowymi i lepszymi lub gorszymi aparatami cyfrowymi. tacy jak ty
    > beda wiec na zdjeciach uwicznieni. wracajac do tematu. ta
    > "uwieczniona" informacja moze nie byc latwo dostepna w przyszlosci,
    > tak jak jest ta o pra-pradziadkach w albumach rodzinnych, czy w
    > pudelkach ze zdjeciami. <rs>

    Ale gdybym żył za 200 lat moje zainteresowanie prapradziadkiem żyjącym
    dziś sprowadziłoby się najwyżej do jego oglądnięcia raz czy dwa. I tyle.
    Chyba, że byłby to człowiek z interesującym życiorysem, ciekawie
    zdokumentowanym. Poznać, pozachwycać się chwilę i do widzenia.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl