  • Data: 2009-07-02 20:09:37
    Temat: Re: Ciekawostka sprzed stu lat
    Od: osiek <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    T.M.F. pisze:

    > Z prawdopodobienstwem graniczacym z pewnoscia powiem ci - za grosze.
    > Cokolwiek egzotycznego teraz nie wymyslimy to bedzie to zapis cyfrowy,
    > znacznie latwiejszy do przeczytania w przyszlosci niz analogowy. Wez
    > jako przyklad winylowa plyte analogowa. Teraz, zeby ja odczytac
    > problemem moze byc dostep do igly. Trzeba rzezbic pewnie z laserem,
    > problemem wiec nie jest jak odtworzyc uzyskane dane, ale jak je
    > przeczytac.
    hmmm jaka plytę analogową Ci odtworzyć? z tym nie ma żadnego problemu
    idziesz do sklepu kupujesz i odtwarzasz.. nawet w miejskiej macalni.
    szelakowe 78obr/min odtworzyć też nie ma problemu. Większy kłopot li
    tylko organizacyjny (sciaganie wkladki z Japoni) jeśli chcesz uzyskać
    jak najlepszą jakość. Ale z odczytem sygnału analogowego z płyt
    winylowych nie ma problemu. Nietrafione porównanie.

    Nie znam się aż tak bardzo żeby móiwć z pewnośćią ale wydaje mi się iż z
    odtworzeniem sygnału analogowego byłoby chyba mniej kłopotów niż z cyfrowym.