  • Data: 2011-01-15 01:33:17
    Temat: Re: Chyba wypowiedz hibernatusa.
    Od: Maciek <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Robert Kois napisał:
    > Ale rozumiesz pojęcia "ośrodek zapasowy" i "bezpieczeństwo"? I pomysł, że
    > ośrodek zapasowy został założony bo główny jest na podejściu do lotniska
    > jest z dupy wzięty?

    Ubierz swoją wypowiedź w coś logicznego, bo nie rozumiem - zwłaszcza "z
    dupy wzięty". Musieli zbudować zapasową, bo pierwsza pojawiła się w
    niebezpiecznym miejscu.
    Napisałem, że zbudowali serwerownię na podejściu do pasa startowego, po
    wybudowaniu (sporym zapewne kosztem) doszli do wniosku, że to jest
    niebezpieczne. Dopiero potem musieli zbudować drugą serwerownię.
    Dalszego ciągu nie śledziłem ale nie sądzę, żeby udało się sprzedać
    pierwszą lokalizację. Nie chodziło o budowanie zapasowego, bo tego (być
    może) wymagają przepisy ale o to że nie zauważyli tego drobiazgu przy
    pierwszej lokalizacji i dopiero potem musieli rozpocząć kolejną
    inwestycję. Podałem przykład znanej mi firmy, która ma jedną jedyną
    serwerownię i pod względem technicznym to się sprawdza, tylko nieco
    lepiej przemyśleli lokalizację.
    Maciek