  • Data: 2011-01-12 20:36:00
    Temat: Re: Chyba wypowiedz hibernatusa.
    Od: Jester <j...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/01/2011 1:49 PM, Janko Muzykant wrote:

    > Nie, musisz poświęcić te 10 minut raz na dwa lata. No sorry, nie ma
    > lekko, to naprawdę kawał dziesięciu minut, ale trzeba.

    Umarłem w lutym 2011, parę dni po wsadzeniu pudełka ze zdjęciami na
    pawlacz. Nie będę miał możliwości robienia backupów z przyczyn
    obiektywnych. Paczka cudem przeżyje 4 przeprowadzki, nie zaleje jej
    powódź, nie zeżrą myszy, nikt jej - o dziwo - nie wywali do śmieci, bo
    ta koperta z pociętymi na paski 10 filmami zajmuje tak mało miejsca, że
    jakoś umknie uwadze przy poprzednich porządkach... Albo się zwyczajnie
    zaplącze się wśród innych papierów, których nikt wcześniej dokładnie nie
    przejrzał... Ktoś ją w końcu rozpakuje w lutym 2111...

    > Prawnuki se wygooglują.

    Co? Moje zdjęcia w jakiejś galerii? Za 100 lat? Żarty sobie robisz?

    > Z tym, że 99% prawnuków będzie miało to w d.

    Powtarzasz to jak katarynka. Ja w ogóle nie mam wnuków ale jestem
    pewien, że za 100 lat znajdą się takie, które - jeżeli będą miały
    możliwość - takie stuletnie, nieanonimowe zdjęcia z pradziadkami chętnie
    obejrzą. Może tylko raz - ale obejrzą. Ja bym obejrzał.
    Oczywiście pod warunkiem, że nie zarchiwizuję ich na płytach ani na
    dyskach - bo po ptokach...