  • Data: 2013-01-10 03:24:45
    Temat: Re: Chyba mnie uj strzeli z HD6870...
    Od: Michal <d...@d...mailexpire.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-10 01:36, Mr Misio pisze:

    > nawet nie zwrocilem uwage.
    > glowne zastosowanie to wspomaganie renderingu video w vegas :)

    Tu masz dowolność czy karta jest z CUDA czy z samym OpenCL, bo to
    wspiera oba. Test redneringu Vegas PRO 12 Trial (retail chyba w tym
    względzie niczym się nie różni) na R7870 daje zajętość GPU na poziomie
    11% do max 33% ale przy typowym dla 2D zegarze 300MHz, w czasie
    chwilowych przełączeń w czasie renderingu na 1 GHz GPU zajętość jest na
    poziomie 5-6%. IMHO dowodzi to niestety nadal kiepskiego skalowania się
    takich programów z wydajnością GPU i to co pisałem wcześniej - IMHO
    spokojnie wystarczy do tego GF 640 1 GB (ze względu na "odgrzewane
    kotlety" w GF610 i 620 oraz zamieszanie z GF630 OEM te omijaj).
    Więcej napiszą Ci ludzie, którzy na tym zęby zjedli - sam robiłem tylko
    testy z doskoku na trialu aby sprawdzić czy rzeczywiście te algorytmy są
    takie dobre - i niestety po raz kolejny rozczarowałem się :/

    --
    /MB