  • 1. Data: 2013-01-07 17:34:31
    Temat: Chyba mnie uj strzeli z HD6870...
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Pokaralo mnie - kupilem Radeona HD6870 coby sprawdzic czy CUDA czyni cuda.

    I teraz siedze jak ... od rana i szukam sterownikow w krotych byloby
    wsparcie dla OpenCl i CUDA.

    Po prostu KURWICY mozna dostac. Ostatnie sterowniki (XP 32) nie zawieraja
    ani jednego ani drugiego. Wyszperalem jakies suchary sprzed dwoch lat w
    ktorych
    bylo OpenCL - dziala ladnie. Ale CUDA za uja. NIE MA.

    Googlowanie daje oczywiscie milion linkow w ktorych mozna wyczytac
    ze karta wspiera CUDA hahaha chyba pojde po siekiere i zalatwie sprawe ;)

    Moze ktos walczyl z tym samym problemem?

    Tak wiem, sterowniki do zasilacza - te akurat mam ok :)

  • 2. Data: 2013-01-07 17:39:21
    Temat: Re: Chyba mnie uj strzeli z HD6870...
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 7 Jan 2013 17:34:31 +0100, Jakub Jewuła napisał(a):

> [...]
    > ktorych
    > bylo OpenCL - dziala ladnie. Ale CUDA za uja. NIE MA.

    Panie, takie CUDA to tylko u NVidii ;-)
    Za to OpenCL powinien dzialac bez problemu. Jak stwierdzasz, ze go nie ma?

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 3. Data: 2013-01-07 17:45:23
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik R.e.m.e.K napisał:
> [...]

    yyyyyy noooooo a nie powinienes kupic geforsa, skoro celujesz w cuda? :)

  • 4. Data: 2013-01-07 17:48:30
    Od: terjan <z...@n...pl>

    W dniu 2013-01-07 17:34, Jakub Jewuła pisze:
> [...]
    >
    > Po prostu KURWICY mozna dostac. Ostatnie sterowniki (XP 32) nie zawieraja
    > ani jednego ani drugiego. Wyszperalem jakies suchary sprzed dwoch lat w

    panie a ja szukam sterowników do amigi i HD6870 no uj mnie strzeli

    stawiam flache że jeszcze masz monitor CRT 14" CGA

  • 5. Data: 2013-01-07 17:50:06
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Mr Misio" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > yyyyyy noooooo a nie powinienes kupic geforsa, skoro celujesz w cuda? :)

    No tak też czytam i.. kurde cuda by to były jakby były CUDA w Radeonie.
    Może tam niektóre conieco jakoś wspomagają, ale... OpenCL jest w Radku

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2013-01-07 18:06:15
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Panie, takie CUDA to tylko u NVidii ;-)

    Nosz... bazowalem na tym co mozna znalezc w sieci czyli np:
    http://www.sonycreativesoftware.com/vegaspro/gpuacce
    leration

    Jak oni ..wa mac testowali wydajnosc jesli niby nie ma CUDow?

    > Za to OpenCL powinien dzialac bez problemu. Jak stwierdzasz, ze go nie ma?

    Sterownikow nie ma - w najnowszych Catalyst nie ma wsparcie dla OpenCl.
    Musialem poszukac starszych i tam bylo.

  • 7. Data: 2013-01-07 18:27:50
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Wyglada na to, ze zmiksowalem rozne informacje wyciagajac bledne wnioski ;)

    Karta ma OpenCl (i gowniane sterowniki w ktorych nie ma wsparcia OpenCl).
    Sony Vegas Platinum (ktore mam teraz) ma GPU niby uzywac - ale przez CUDA :)

    Za to Sony Vegas PRO (mam 11 ale jeszcze nie zainstalowana) uzywa GPU
    - no i tu jest pytanie czy OpenCl czy CUDA... Sie zobaczy jak sie
    zainstaluje...

  • 8. Data: 2013-01-07 19:12:04
    Od: Michal <d...@d...mailexpire.com>

> [...]
    >
    > Po prostu KURWICY mozna dostac. Ostatnie sterowniki (XP 32) nie zawieraja
    > ani jednego ani drugiego. Wyszperalem jakies suchary sprzed dwoch lat w

    APP SDK - OpenCL masz jako osobny pakiet tu:
    http://developer.amd.com/tools/heterogeneous-computi
    ng/amd-accelerated-parallel-processing-app-sdk/downl
    oads/

    ale nadal to jest od NT 6.x w górę. Do OpenCL po archaicznym WindowsXP
    jesteś skazany na stare sterowniki/stare SDK. Ale i to niewiele pomoże,
    bo GPGPU pod WindowsXP działa po prostu źle - cały podsystem GUI i
    współdzielenia zasobów przez sterowniki jest tam tak napisany, że
    obliczenia blokują praktycznie możliwość normalnego korzystania z GUI.
    Pod NT6.x i linuksem to nie występuje, co więcej mając w tle obliczenia
    rozproszone GPGPU można niejednokrotnie o tym zapomnieć i grać w 3D, a
    obliczenia nadal są prowadzone, tyle że z mniejszą wydajnością.
    Trzeba po prostu pogodzić się z faktem, że WindowsXP umarł jako system
    dla multimediów i nowych technologii - w końcu Microsoft celowo nie
    wydał pod niego nawet DX10.

    > Ale CUDA za uja. NIE MA.
    > Googlowanie daje oczywiscie milion linkow w ktorych mozna wyczytac
    > ze karta wspiera CUDA

    To podaj tu chociaż z 10 pierwszych.

    > hahaha chyba pojde po siekiere i zalatwie sprawe ;)

    Nie rób tego. To tylko karta graficzna głupio wybrana. Inni w podobny
    sposób zainwestowali w Amber Gold czy inne systemy argentyńskie ;>

    > Moze ktos walczyl z tym samym problemem?

    Tak - przed wyborem karty graficznej używając np: google.

    --
    /MB

  • 9. Data: 2013-01-07 20:11:48
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Tak - przed wyborem karty graficznej używając np: google.

    Niestety teraz internet przypomina smietnik z naklejonymi reklamami.
    Dowiedziec sie czego konkretnego to prawie cud...

    W sumie nic sie nie stalo - karta i tak ma isc do nowego komputra,
    w tym zainstalowalem ot tak, zeby zobaczyc czy cos da. Nie dala ;)

  • 10. Data: 2013-01-07 20:42:46
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Mon, 7 Jan 2013 20:11:48 +0100, Jakub Jewuła napisał(a):

    > w tym zainstalowalem ot tak, zeby zobaczyc czy cos da. Nie dala ;)

    Na pewno nie dala? ;-)

    http://img835.imageshack.us/img835/6366/qttemphp3136
    .png
    http://img854.imageshack.us/img854/3169/qttempgq3136