-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Maciek <d...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Chrysler Voyager, czy może Renault Espace?
Date: Sat, 24 May 2014 21:22:26 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 41
Message-ID: <1cinkl2y4opnr.7mdz9iw44k9f$.dlg@40tude.net>
References: <llpi52$dst$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: 51rtr.gigainternet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1400959345 11065 91.123.176.51 (24 May 2014 19:22:25
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 24 May 2014 19:22:25 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2533862
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sat, 24 May 2014 07:36:03 +0000 (UTC), Tomasz Stiller napisał(a):
> Najpopularniejszy jest oczywiście benzyniak 3.3/3.8 czyli dwie pokrewne
> konstrukcje. Większość zagazowana z oczywistych względów. Pytanie jak to
> się sprawuje i ile pali? Będę jeździł raczej w okolice podmiejskich
> miejscowości typowo 30-50km w jedną stronę.
Sprawuje sie swietnie, raczej pancerny silnik, ktory ma duzy moment od
samego "dolu". Zalewany odpowiednim olejem (nigdy w zyciu 15W40).
3.3 i 3.8 pala zasadniczo tyle samo, wiec lepiej brac wieszy, bo
mocniejszy. W "jajku" (czyli voyagerach do 2000 roku) ma 185 koni.
Spalanie LPG w mojej "zabie" (czyli po 2001 roku) to w lecie jakies 20
l/100 w cyklu mieszanym, ale ja mam AWD. Przednionapedowy bedzie palil kolo
17.
>
> Od czasu do czasu zdarza się też diesel 2.5l. To chyba jakaś amerykańska
> konstrukcja? Na razie doczytałam, że ma rozrząd na łańcuchu. Jak z
> trwałością tych silników? Ile taki diesel pali w tym samochodzie, tak
> realnie? Czy oni potrafią budować ropniaki w ogóle?
To jest wloski diesel, od ktorego najlepej trzymac sie jak najdalej.
Problemy z chlodzeniem i glowicami (a ma ich 4), kultura pracy traktora.
W voyu pali ok. 10/100.
> Kolejne pytanie o skrzynie biegów. Spora cześć oferowanych ma automaty.
> Jak z tymi skrzyniami? Bać się tego? Generalnie z tego co widzę, manuale
> są raczej w dieslach. NoPB raczej z automatem.
Nie bac sie. Pilnowac zmian oleju i filtra. Jesli sie rozpadnie, to naprawa
kosztuje tyle co sprzeglo z dwumasa d dowolnego nowoczesnego diesla.
> Czy ktoś z szanownych grypowiczów byłby w stanie zmierzyć mi wymiary
> bagażnika tego samochodu? Interesuje mnie wymiar po usunięciu trzeciego
> rzędu siedzeń. Głębokość i minimalna szerokość.
Moge Ci zmierzyc w poliftowym, czyli 2001 r.
--
//\/\aciek
docktor(a)poczta.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 24.05.14 21:40 Tomasz Stiller
- 24.05.14 21:55 Maciek
- 25.05.14 15:14 Maciek
- 25.05.14 16:50 Tomasz Stiller
- 26.05.14 12:03 semi
- 26.05.14 13:52 Maciek
- 26.05.14 16:21 Marek
- 02.06.14 18:10 Tomasz Stiller
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A