eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyChrysler Voyager, czy może Renault Espace?Re: Chrysler Voyager, czy może Renault Espace?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Maciek <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Chrysler Voyager, czy może Renault Espace?
    Date: Sat, 24 May 2014 21:22:26 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 41
    Message-ID: <1cinkl2y4opnr.7mdz9iw44k9f$.dlg@40tude.net>
    References: <llpi52$dst$1@dont-email.me>
    NNTP-Posting-Host: 51rtr.gigainternet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1400959345 11065 91.123.176.51 (24 May 2014 19:22:25
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 24 May 2014 19:22:25 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2533862
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 24 May 2014 07:36:03 +0000 (UTC), Tomasz Stiller napisał(a):

    > Najpopularniejszy jest oczywiście benzyniak 3.3/3.8 czyli dwie pokrewne
    > konstrukcje. Większość zagazowana z oczywistych względów. Pytanie jak to
    > się sprawuje i ile pali? Będę jeździł raczej w okolice podmiejskich
    > miejscowości typowo 30-50km w jedną stronę.

    Sprawuje sie swietnie, raczej pancerny silnik, ktory ma duzy moment od
    samego "dolu". Zalewany odpowiednim olejem (nigdy w zyciu 15W40).
    3.3 i 3.8 pala zasadniczo tyle samo, wiec lepiej brac wieszy, bo
    mocniejszy. W "jajku" (czyli voyagerach do 2000 roku) ma 185 koni.
    Spalanie LPG w mojej "zabie" (czyli po 2001 roku) to w lecie jakies 20
    l/100 w cyklu mieszanym, ale ja mam AWD. Przednionapedowy bedzie palil kolo
    17.

    >
    > Od czasu do czasu zdarza się też diesel 2.5l. To chyba jakaś amerykańska
    > konstrukcja? Na razie doczytałam, że ma rozrząd na łańcuchu. Jak z
    > trwałością tych silników? Ile taki diesel pali w tym samochodzie, tak
    > realnie? Czy oni potrafią budować ropniaki w ogóle?

    To jest wloski diesel, od ktorego najlepej trzymac sie jak najdalej.
    Problemy z chlodzeniem i glowicami (a ma ich 4), kultura pracy traktora.
    W voyu pali ok. 10/100.

    > Kolejne pytanie o skrzynie biegów. Spora cześć oferowanych ma automaty.
    > Jak z tymi skrzyniami? Bać się tego? Generalnie z tego co widzę, manuale
    > są raczej w dieslach. NoPB raczej z automatem.

    Nie bac sie. Pilnowac zmian oleju i filtra. Jesli sie rozpadnie, to naprawa
    kosztuje tyle co sprzeglo z dwumasa d dowolnego nowoczesnego diesla.

    > Czy ktoś z szanownych grypowiczów byłby w stanie zmierzyć mi wymiary
    > bagażnika tego samochodu? Interesuje mnie wymiar po usunięciu trzeciego
    > rzędu siedzeń. Głębokość i minimalna szerokość.

    Moge Ci zmierzyc w poliftowym, czyli 2001 r.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: