  • 31. Data: 2011-04-10 18:46:54
    Temat: Re: Chińczyk potrafi - Dysk przeno?ny 500GB :)
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    news:q0u3q6trrsidd853r8glnevje56b4q6ln1@4ax.com...

    > Nie znaja sie, czy niektore naprawde maja 256GB ?
    > J.

    Pewnie jest spora grupa takich, co dostaną towar, sprawdzą, że działa i
    wystawiają pozytywa, a później okazuje się, że jednak nie działa.

  • 32. Data: 2011-04-10 19:35:58
    Temat: Re: Chińczyk potrafi - Dysk przenośny 500GB :)
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2011-04-09 20:37, Irokez pisze:

    > Także że się chinolom opłacało tak płytę zaprojektować i wirtualne
    > pamięci lutować.

    Wszystko się opłaca.
    Moja kamera ma 6 LED IR do oświetlenia nocnego i są to atrapy.
    Jak myślisz ile na tym oszczędzili?
    Ale jak to pomnożyć przez tysiące...

    A takich płyt z lewym cachem widziałem wiele w czasach 486, cache był
    wtedy drogi.

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 33. Data: 2011-04-10 19:36:51
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 10.04.2011 20:38, J.F. wrote:

    > Ale wiecie co - on ma wiekszosc pozytywnych komentarzy.

    Bo to jest całe allegro. Większość po prostu nie daje negatywa, bo nie
    chce mieć negatywa w rewanżu. >nie lubię tego<

    Mirek.

  • 34. Data: 2011-04-10 19:40:07
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl>

    W dniu 2011-04-09 20:51, J.F. pisze:
    > Mial naprawde 256M. Sprzedawca pieniadze zwrocil .. i wystawial dalej.
    > Nie wiem o co tu chodzi - pare obrotow i sie jednak sprzeda ?

    A ile kosztowała przesyłka?
    Jak 20 PLN, to sprzedawcy zostało ponad 10 PLN.
    Myślisz, że to mało za wysłanie jednego listu i kilku maili?

    --
    Pozdrawiam,
    Andrzej

  • 35. Data: 2011-04-10 20:57:28
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 10.04.2011 20:38, J.F. pisze:
    > Nie znaja sie, czy niektore naprawde maja 256GB ?
    W przypadku tej starej serii w skórzanej obudowie nawet dealextreme
    miało notkę, że to pendrive ze 128MB sformatowane tak aby wyglądały na
    256GB.

    Teoretycznie mogłoby być tak jak z tymi kartami pamięci:
    http://www.bunniestudios.com/blog/?p=918
    ale praktycznie nie wierzę w to, że to towar niskiej jakości, a że
    specjalnie tak przygotowany.

    Michoo

  • 36. Data: 2011-04-11 07:48:11
    Temat: Re: Chinczyk potrafi - Dysk przenooeny 500GB :)
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 09-04-2011 o 09:52:03 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ale to jest jakies wyzsze osiagniecie, albo skutki stosowania ktoregos
    > windows - normalnie taki "zapetlony pendrive" szybko zajezdza sobie
    > pierwsze sektory z fat i katalogami.
    A przeczytałeś artykuł?
    Chyba nie, bo tam wyraźnie pisze że fat ma wszystko, tylko
    dane się zapisują w kółko, tak że sa tylko ostatnie.
    Z tego wynika że ten pen jest zhakowany podobnie jak
    te sprzedawane na allegro po 256GB.
    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 37. Data: 2011-04-11 14:54:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w

    > Optymalizowanie tablicy partycji się nie opłaca. Ale to ile
    > miejsca na inode marnuje ext-3 na domyślnych parametrach to już
    > jest masakra...

    Uwazaj - jeden inode - jeden plik.
    A juz nawet Windows przechodzi na multum malych plikow.

    J.

  • 38. Data: 2011-04-11 15:00:39
    Od: Cezar <c...@B...pl>

    On 10/04/2011 20:36, Mirek wrote:

    > Bo to jest całe allegro. Większość po prostu nie daje negatywa, bo nie
    > chce mieć negatywa w rewanżu. >nie lubię tego<

    To sprzedajacy moze wystawic negatywa jesli zaplacono za towar? Ebay juz
    kilka lat temu z tego zrezygnowal. Jedynym obowiazkiem kupujacego jest
    zaplacic.

  • 39. Data: 2011-04-11 17:38:11
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 11.04.2011 16:54, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w
    >
    > Uwazaj - jeden inode - jeden plik.
    > A juz nawet Windows przechodzi na multum malych plikow.

    /dev/mapper/system-root
    22G 14G 5,5G 72% /
    /dev/mapper/system-root
    1,4M 439K 936K 32% /
    Ten system plików był już kilka razy skalowany - zaczynał od 8G -
    miejsce się kończyło a inode-ów ciągle starcza.

    /dev/mapper/system-ut2004
    7,0G 5,2G 1,8G 75% /ut2004
    /dev/mapper/system-ut2004
    7,0M 2,2K 7,0M 1% /ut2004
    /dev/mapper/system-backup
    120G 74G 47G 62% /backup
    /dev/mapper/system-backup
    120M 14K 120M 1% /backup
    /dev/mapper/system-ise
    20G 16G 3,2G 84% /ise
    /dev/mapper/system-ise
    1,3M 266K 1015K 21% /ise

    Michoo

  • 40. Data: 2011-04-11 19:30:56
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "Cezar" <c...@B...pl> wrote in message

    > To sprzedajacy moze wystawic negatywa jesli zaplacono za towar? Ebay juz
    > kilka lat temu z tego zrezygnowal. Jedynym obowiazkiem kupujacego jest
    > zaplacic.

    Tak. Na ebayu tylko można wystawić pozytywa kupującemu i napisać kolka słów.
    Na Allegro są dalej odwetowe negatywy.