  • 1. Data: 2011-04-08 20:11:26
    Temat: Chińczyk potrafi - Dysk przenośny 500GB :)
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Tak a propo kondesatora elektrolitycznego
    z chin który kiedyś był tu pokazywany
    teraz przedstawiam następne osiągnięcie Chińczyka.

    http://pclab.pl/news45507.html

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 2. Data: 2011-04-08 20:28:37
    Temat: Re: Chińczyk potrafi - Dysk przenośny 500GB :)
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    janusz_kk1 wrote:
    > Tak a propo kondesatora elektrolitycznego
    > z chin który kiedyś był tu pokazywany
    > teraz przedstawiam następne osiągnięcie Chińczyka.
    >
    > http://pclab.pl/news45507.html

    a bluetooth z antenka z plastiku ;) ?

  • 3. Data: 2011-04-09 07:24:00
    Od: Michał Smolnik <m...@f...pl>

    W dniu 08.04.2011 22:28, Papkin pisze:

    > a bluetooth z antenka z plastiku ;) ?

    Ostatnio z jakimś chińskim urządzeniem dostałem kabel zasilający
    "komputerowy". Na kablu "10A 230V" i żadnych znaczków w stylu VDE, CE
    czy coś podobnego. Kabel dziwnie miękki.

    Czytam opis na kablu: 0,5mm2

    Przeciąłem kabel i obrałem jedną żyłę. Miedzi było może na 0,14mm2

    Podwójne oszustwo.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 4. Data: 2011-04-09 07:52:03
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 09 Apr 2011 09:24:00 +0200, Michał Smolnik wrote:
> [...]

    Ale to jest jakies wyzsze osiagniecie, albo skutki stosowania ktoregos
    windows - normalnie taki "zapetlony pendrive" szybko zajezdza sobie
    pierwsze sektory z fat i katalogami.

> [...]
    >czy coś podobnego. Kabel dziwnie miękki.
    >Czytam opis na kablu: 0,5mm2
    >Przeciąłem kabel i obrałem jedną żyłę. Miedzi było może na 0,14mm2

    3*0.14=0.42mm, a to juz 0.5mm2 z dopuszczalna tolerancja :-)

    J.

  • 5. Data: 2011-04-09 10:57:30
    Od: "Ciemny" <m...@a...na.stronie.www.lhs.pl>

    Użytkownik "Michał Smolnik" <m...@f...pl> napisał w wiadomości

    > Ostatnio z jakimś chińskim urządzeniem dostałem kabel zasilający
    > "komputerowy". Na kablu "10A 230V" i żadnych znaczków w stylu VDE, CE czy
    > coś podobnego. Kabel dziwnie miękki.

    CE niczego obecnie nie gwarantuje od kiedy oznacza też "China Export" :)

    Pozdr. TC

  • 6. Data: 2011-04-09 12:41:47
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "Michał Smolnik" <m...@f...pl> wrote in message
    >W dniu 08.04.2011 22:28, Papkin pisze:

    Co do tego dysku to dla mnie fejk, a nie oszustwo. Jeden z typowych fejków z
    youtube.
    Kupujący też idiota, bo nie zauważył, że dysk nie kręci się i ma taki dziwny
    środek ciężkości.
    Dla mnie bzdura jak i z tym kondensatorem. Ktoś sobie robi jaja :-)

  • 7. Data: 2011-04-09 12:44:15
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "Ciemny" <m...@a...na.stronie.www.lhs.pl> wrote in message

    > CE niczego obecnie nie gwarantuje od kiedy oznacza też "China Export" :)

    Gdyby rygorystycznie przestrzegać CE to w Polsce by już nie było producentów
    czegokolwiek. Ceny by były zaporowe na obligatoryjne badania, a Chinom
    embarga nie wprowadzą, świat się z nimi liczy jednak.

  • 8. Data: 2011-04-09 12:53:46
    Od: "kk" <...@...pl>

    > Co do tego dysku to dla mnie fejk, a nie oszustwo. Jeden z typowych fejków z

    Kiedyś kupiem w Polsce Pendrive 2 GB Sony - tak miał napisane.

    Po sprawdzeniu ledwo 100 Mb wchodziło. To tez wg ciebie był fejk ?

  • 9. Data: 2011-04-09 13:02:30
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-04-09 14:53, kk wrote:
    > Kiedyś kupiem w Polsce Pendrive 2 GB Sony - tak miał napisane.
    > Po sprawdzeniu ledwo 100 Mb wchodziło. To tez wg ciebie był fejk ?

    Sprawdziłes ile mial sektorów czy uwierzyłeś windowsowi na słowo?

  • 10. Data: 2011-04-09 13:29:36

    > Sprawdziłes ile mial sektorów czy uwierzyłeś windowsowi na słowo?

    sprzedajesz takie ? Panie, nie wierz windowsowi - ten pebdrajf na pewno ma 2 GB.