  • 1. Data: 2011-04-09 15:58:37
    Temat: ad chinszczyzna
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    kupiłem u chinola scalaki, nigdzie niedostępne, na 10 sztuk, 7
    uszkodzonych...

    pytanie, czy Ktoś wysyłał paczkę do Chin? jak to się robi - jakby mnie mógł
    Ktoś uświadomić?

  • 2. Data: 2011-04-09 17:27:03
    Temat: Re: ad chinszczyzna
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-09 17:58, identifikator:
    20040501 pisze:
    > kupiłem u chinola scalaki, nigdzie
    > niedostępne, na 10 sztuk, 7 uszkodzonych...
    >
    > pytanie, czy Ktoś wysyłał paczkę do Chin? jak
    > to się robi - jakby mnie mógł Ktoś uświadomić?

    Zaraz Lelek@ cię uświadomi, że to nie
    Chińczycy, tylko złodzieje z Poczty Polskiej
    podmienili ci scalaki. ;->

    JK

  • 3. Data: 2011-04-09 18:19:03
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> wrote in message
    > kupiłem u chinola scalaki, nigdzie niedostępne, na 10 sztuk, 7
    > uszkodzonych...

    Pocztą priorytetem poleconym jako list. Za tydzień dojdzie.

  • 4. Data: 2011-04-09 19:15:01
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Lelek@"
    >
    > Adresuje się po angielsku?
    > No chyba nie ich znakami?

    Po angielsku

  • 5. Data: 2011-04-09 19:16:44
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    Tylko nazwę kraju wpisz dodatkowo po Polsku :-) Chiny. Pocztowcy tak chcą,
    widać nie rozumieją :-) Poważnie mówię, bo wysyłam po świecie listy do
    kilograma :-)

  • 6. Data: 2011-04-09 20:06:56
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "Lelek@"
    > Pocztą priorytetem poleconym jako list. Za tydzień dojdzie.

    Adresuje się po angielsku?
    No chyba nie ich znakami?

    Robert

  • 7. Data: 2011-04-10 14:05:53
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a jak po angielsku napisać "nadawca" i "odbiorca"?

  • 8. Data: 2011-04-10 16:39:15
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:insdg2$mma$1@news.onet.pl...
    > a jak po angielsku napisać "nadawca" i "odbiorca"?

    http://translate.google.pl

    Żeby nie być złośliwym i nie napisać NTG.

  • 9. Data: 2011-04-10 16:51:01
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Żeby nie być złośliwym i nie napisać NTG.

    a widzisz, nie znałem tej strony...

  • 10. Data: 2011-04-10 19:39:33
    Od: AlexY <a...@i...-cut_this-.pl-alias-removed>

    Użytkownik identifikator: 20040501 napisał:
    > a jak po angielsku napisać "nadawca" i "odbiorca"?

    Nie wiem jak inne anglojęzyczne kraje ale UK stosuje from: oraz to:

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html