  • 1. Data: 2011-04-08 17:53:27
    Temat: Kamerka IP Foscam
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    W sieci pełno jest kamerek obrotowych IP firmy Foscam, chciałem tego użyć
    jako Video Baby Fon-a, wiem że to chińszczyzna i cudów nie oczekuję, ale czy
    to działa ? czy da się to odpalić na telefonie z Androidem ? czy hałasuje
    podczas obracania ?

  • 2. Data: 2011-04-08 19:54:37
    Temat: Re: Kamerka IP Foscam
    Od: WojtasW <w...@g...pl>

    Witam
    działa bezszelestnie jak się obraca, nawet osoba siedząca w pokoju nie
    jest w stanie usłyszeć jak się kręci kamera, słychać tez w miarę dobrze
    z tego mikrofonu nie wiem jak na androidzie ale na symbianie działa jest
    dodatkowa aplikacja którą się odpala ale jest na zasadzie odświeżania
    zdjęć. Jak już kupisz to nie kręć ręcznie za kamerę bo możesz ją
    uszkodzić polecam gościa z Płocka sprzedaje na allegro bardzo dobry
    kontakt no i gwarancje masz na miejscu a nie u chińczyka