  • Data: 2019-08-28 19:49:30
    Temat: Re: Chcieli dobrze a wyszło jak zwykle
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Na tych tablicach co byly przykrecone dojechal do mnie na podworko. To byla jazda
    probna. Ryzyko poniosl sprzedajacy. Dojechanie do mnie i sprawdzenie przez agencje
    celna byly warunkami niezbednymi zeby auto kupic. Jechalem jako pasazer. Jak by sie
    na cos nadzial to ten co sprzedawal a nie ja. Inaczej mowiac mialem wyjebane na
    jakies tablice. Jak bym kupowal w komisie tez bym mial wyjebane na jakies tablice czy
    inna rejestracje. Za moje pieniadze mam dostac towar jaki ja potrzebuje i sprzedawca
    jak chce sprzedac musi sie dostosowac bo inaczej chuja bedzie mial a nie moje
    pieniadze. I to jest wyzszosc mojego toku rozumowania nad rozumowaniem przyglupow co
    sie martwia nie swoimi sprawami. Zielonkawe tablice nie sa po to zeby korzystali z
    nich sprzedawcy uzywanych samochodow.