  • Data: 2020-01-27 15:27:30
    Temat: Re: Chcieli dobrze a wyszło jak zwykle
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:bac785ae-a584-4e78-b3dc-7542c476dbc3@go
    oglegroups.com...
    >To jakis wstyd bylby jakbym nigdy nie kupowal samochodu z zagranicy?
    >Ktos z bliskiej rodziny kiedys kupowal i robilem za kierowce, znaczy
    >sie jezdzilem z nim.
    >Samochod sprowadzony z Holandii. Po dogadaniu ceny moja decyzja zeby
    >kupowal jak w sprzedajacy pojedzie z nami do urzedu celnego i tam
    >powiedza ze nie widza przeszkod.
    >Dlaczego akurat UC? Bo w nim sa agencje celne i zajmuja sie rowniez
    >samochodami.
    >Po drodze do UC kupowany samochod do mnie na podworko. W agencji
    >powiedzieli ile bedzie cala sprawa u nich kosztowala. Jakies drobne
> [...]

    Ogolnie nie bylo, bo jednak miliony sprowadzono i zarejestrowano.
    Ale przyczepic sie mogli.
    Auto na podworko ? Madrze. Bo niech sie wyda, ze byly wlasciciel tym
    autem przyjechal, to on sprowadzil i on ma zalatwic formalnosci.

    Tu chyba bylo w miare szybko, ale taki dosc typowy czarny obieg -
    sprowadza Polak, sprzedaje w kraju "nic nie oplacone".
    A tablice i DR sprzed trzech miesiecy.
    A bylo 5 dni na zaplacenie akcyzy.

    I musisz kombinowac, od kogo kupiles, czemu teraz przywiozles, i jak,
    bo przeciez nie na kolach, skoro tablice wygasly ...

    J.