  • Data: 2020-01-23 19:59:54
    Temat: Re: Chcieli dobrze a wyszło jak zwykle
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Na tych tablicach co byly przykrecone dojechal do mnie na podworko.
    > To byla jazda probna. Ryzyko poniosl sprzedajacy. Dojechanie do mnie
    > i sprawdzenie przez agencje celna byly warunkami niezbednymi zeby
    > auto kupic. Jechalem jako pasazer. Jak by sie na cos nadzial to ten
    > co sprzedawal a nie ja. Inaczej mowiac mialem wyjebane na jakies
    > tablice. Jak bym kupowal w komisie tez bym mial wyjebane na jakies
    > tablice czy inna rejestracje. Za moje pieniadze mam dostac towar
    > jaki ja potrzebuje i sprzedawca jak chce sprzedac musi sie
> [...]
    Ja tez tak kupowałem aczkolwiek wolałbym zeby była mozliwa jazda probna
    gdzie to ja kieruję.

    Ale zeby nie było tak rózowo - ostatnio w jednym komisie poleasingowym
    gdzie auta sa zarejestrowane chciałem sie przejechac autem dla
    sprawdzenia.
    Pytam sprzedawce czy auto jest ubezpieczone i co sie stanie jak pechowo
    jadac walne z mojej winy.
    sprzedawca ze to wtedy z OC pojdzie. Pytam z jakiego. On ze z mojego...
    Ja mowie ze przeciez nie mam OC na to auto... Ja sie domyslam co on
    sugerował, niemniej wyszło na to ze całe ryzyko takiej przejazdzki spada
    na mnie. Przy aucie za ponad 50k... Coz - jazda probna odbyła się równiez
    w ten sposób ze to sprzedawca prowadził...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czy świat się bardzo zmieni gdy z młodych, gniewnych