  • Data: 2013-10-21 13:44:34
    Temat: Re: Chciałbym sobie kupić światła do jazdy dziennej i pytam...
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-21 12:51, J.F pisze:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
    > W dniu 2013-10-20 22:49, J.F. pisze:
    (...)

    > Nie wiem. Ale to nie ja pisalem.

    Skoro nie Ty, to skąd nagle astronomiczny problem z żarówkami, które
    od zawsze się czasem przepalają?

    > Pierwszy strzal. A 7.50 to juz przyznasz ze blisko 10 .

    No i co? Taki straszny wydatek? Mi się kiedyś spaliła od oświetlenia
    bagażnika i kosztował w ASO Toyoty 10zł - marka GE. Zamienników
    brak :)

    > Nie wiem czy nie mozna.

    A to ja mam wiedzieć? To Tobie się spaliła.

    > To ty pisales ze mozna oddac do warsztatu i wymienia na LED.
    > To teraz napisz do ktorego warsztatu.

    Pierwszego lepszego.

    > Czy pisales aby pisac, a nigdy tego nie robiles :-)

    Przepalone żarówki wymieniali mi przy okazji innych prac.
    Nie mieli nic przeciwko włożeniu takich jakie chciałem.

    > Jak mam jedna spalona, to wiem ze padna nastepne.

    Nie wiadomo kiedy padną.

    > Akurat wiecej ich wymienialem. Bez jednej da sie zyc, ale potem jest bez
    > drugiej, trzeciej i sie robi ciemno :-)

    Trzeba było w takim razie wymienić wszystkie 3 i miałbyś spokój na
    kolejne 10 lat.

    > A konkretnie jakie ?

    Zależy które - niebieski i granatowe.

    > Podejrzewam ze do japonskiego zaroweczki drozsze.

    Niektóre pewnie tak. Tyle, że 10zł raz na 10 lat przeżyję.

    > Ok, pochwal sie ile to kosztuje u twojego mechanika/elektryka.

    Jak pisałem wcześniej, takie wymiany bardzo rzadko się trafiają
    i zawsze to robiłem przy okazji. Nie zauważyłem, by cena usługi
    jakoś znacząco wzrosła z tego tytułu.

    > Zeby w nocy wskazowke predkosciomierza bylo widac, bo jak bedziesz
    > dopuszczalnej predkosci pilnowal ;-P

    To najpierw by musiały się wszystkie przepalić. Zresztą gdyby to miało
    miejsce to pozostaje świecenie latarką, bądź obserwacja prędkości na
    navi. Ewentualnie pozostaje coś w rodzaju 'speed hud'.

    > A sa i inne przydatne w nocy lampki. Chocby podswietlenie gniazdka
    > zapalniczki.

    Dla palacza pewnie tak:)