  • 1. Data: 2013-10-16 11:43:06
    Temat: Chciałbym sobie kupić światła do jazdy dziennej i pytam...
    Od: j...@g...com

    ...o opinię.
    Przeczytałem w "Automobiliście" dość sensowną, pozytywną ocenę takich świateł Philips
    - znalazłem na allegro, pierwsze z brzegu Philipsy:

    http://allegro.pl/swiatla-do-jazdy-dziennej-philips-
    4-led-dzienne-i3596963325.html

    mają sterownik wykrywający załączenie świateł pozycyjnych, który automatycznie
    wyłącza wtedy dzienne i mają certyfikat dopuszczający ze znakiem e.

    Czy może ktoś coś dobrego o tym powiedzieć? Czy ten sterownik nie jest awaryjny.

    Jestem leniwy, nie chcę się bawić w robienie układów przekaźnikowych przełączających
    światła. Chciałbym kupić coś gotowego, kompaktowego co zamontuję i zapomnę a jakby co
    to będę miał gwarancję.

    Ktokolwiek widział, ktokolwiek coś wie?

    Jackare
    Bytom

  • 2. Data: 2013-10-16 11:51:00
    Od: uciu <a...@g...com>

    Mam konkretnnie to zamontowane od 3 lat - na razie zero problemów a przejechałem z
    tym juz ze 50kkm

  • 3. Data: 2013-10-16 12:30:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.10.2013 11:43, j...@g...com pisze:
    > ...o opinię.
    [ciach]

    Nie mam opinii, mam pytanie: po co??

    PS: zawijaj wiersze...

  • 4. Data: 2013-10-16 14:16:44
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał:

    > Nie mam opinii, mam pytanie: po co??

    Być może chce używać w dzień świateł do jazdy dziennej?

    --
    Hinek

  • 5. Data: 2013-10-16 14:17:22
    Od: uciu <a...@g...com>

    > Nie mam opinii, mam pytanie: po co??

    Ja założyłem po pierwszej wymianie xenonów:-) (nie tych chińskich z allegro)

    uciu

  • 6. Data: 2013-10-16 14:50:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.10.2013 14:16, Hinek pisze:

    > Być może chce używać w dzień świateł do jazdy dziennej?

    No właśnie o to pytam.

  • 7. Data: 2013-10-16 14:51:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 16.10.2013 14:17, uciu pisze:

    > Ja założyłem po pierwszej wymianie xenonów:-) (nie tych chińskich z allegro)

    To lampy wyładowcze tak się sypią?

    Ja nie zmieniałem żarówek od zakupu parę lat temu starego złomka - licho
    wie ile już świecą ;)

  • 8. Data: 2013-10-16 14:59:07
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-10-16 14:51, Andrzej Lawa pisze:

    > To lampy wyładowcze tak się sypią?
    >
    > Ja nie zmieniałem żarówek od zakupu parę lat temu starego złomka - licho
    > wie ile już świecą ;)

    tez z powodow xeonow mam zalozone do jazdy dziennej.
    I tylko z powodow xeonow.
    Jakbym mial zarowki to bym pierdzielil ten caly interes ze swiatlami do
    jazdy dziennej.

  • 9. Data: 2013-10-16 15:00:40
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    > To lampy wyładowcze tak się sypią?

    Zależy jakie, ale przeciętnie lecą po jakichś 50-100 kkm przy użytkowaniu z przewagą
    miasta.

    > Ja nie zmieniałem żarówek od zakupu parę lat temu starego złomka - licho wie ile
    już świecą ;)

    Z wiekiem auta, wraz z pogarszaniem styków i wzrostem oporności instalacji, żarówki
    robią się bardziej żywotne... ;)

  • 10. Data: 2013-10-16 15:14:53
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 16 Oct 2013 15:00:40 +0200, Jakub Witkowski

    > Zależy jakie, ale przeciętnie lecą po jakichś 50-100 kkm przy użytkowaniu z
    przewagą miasta.

    Oj, muszę to powiedzieć moim "xeniom", bo się chyba zapomniały. Przeleciały
    już 125 tys. w blisko 6 lat, dziennie startują przeciętnie 6x (po mieście)
    i jeszcze palą na niebiesko... Wredne sucze.

    --
    Pozdor Myjk