  • Data: 2013-10-21 08:56:23
    Temat: Re: Chciałbym sobie kupić światła do jazdy dziennej i pytam...
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-20 22:49, J.F. pisze:

    > Taki chlopie jak na zdjeciu. Do Forda (nie kazdego).
    > Nie wiesz jaki ? To jak chcesz znalezc zamienniki LED, ktore to niby
    > wszedzie dostepne sa?

    Pytam najpierw, w których to samochodach pada połowa podświetlenia
    przed pierwsze 3 lata - nie wiesz. Narzekasz za to, że czasem się
    żaróweczki przepalają i znalazłeś przykład takiej nie za 10, a za
    7,50zł. Piszę, że jak ktoś tak narzeka to niech sobie w ramach
    hobby wszystkie przełoży/przerobi albo odda do serwisu, to zaczynasz
    kombinować który serwis to zrobi. Pisałem, że wystarczy wymienić
    na LED-y w odpowiednich cokołach to znalazłeś jakiś przykład, którego
    niby kupić nie można. No, jak masz jedną sztukę to może i masz problem
    - idź na złom (szrot), znajdź dobrą bądź przepaloną, przelutuj sobie
    LED w ten cokół i daj do serwisu (jak ci się nie chce rozbierać deski),
    albo wymień sam jak masz narzekać na przepalanie się żarówek. Ja nadal
    pytam w jakich to wyrobach samochodopodobnych połowa podała w 3 lata,
    by w ogóle zasadna była taka operacja. Napisałeś, że jedną taką
    raz wymieniałeś i nawet nie pamiętasz w których samochodzie.
    To gdzie ten armagiedon, który dodatkowo miał uzasadnić utrzymanie
    warsztatów tylko z wymiany żarówek?

    Jeszcze jedno - kwestią tutaj podnoszoną było nagłe większe zużycie
    tych "żaróweczek" po wprowadzeniu obowiązku jazdy 24h na światłach.
    Ciekawe, czy ktoś to potrafi wykazać:> Prędzej to seryjne przepalanie
    było skutkiem błędnej pracy regulatora niż czegokolwiek innego.

    > To sie pochwal jakie masz auto,

    Japońskie, tylko nie wiem co to ma do rzeczy.

    > a jutro sie pochwal ile kosztuje
    > wymiana zarowki na LED w ASO :-P

    Dlaczego mam to robić w ASO i w ogóle po co mam to robić?