  • Data: 2013-10-21 09:52:11
    Temat: Re: Chciałbym sobie kupić światła do jazdy dziennej i pytam...
    Od: "Hinek" <h...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał:

    > Cześć samochodów ma "na LED", ale mnie zastanawia co innego
    > - w jakich złomach po 3 latach (od nowości) połowa podświetlenia
    > nie działa i w jakich naprawa tego "nie jest ani łatwa, ani tania".
    > Nikt mi chyba nie powie, że przez powiedzmy 30 jazdy non stop na
    > światłach nie zauważyłem takich problemów w różnych samochodach.

    Być może nie jeździłeś po zmroku i nie zauważyłeś tych problemów :]
    A tak na serio - jeśli przez 30 lat jazdy różnymi samochodami nie
    miałeś kłopotów z wymianą różnych żaróweczek w niedostępnych
    miejscach to gratuluję - jesteś dzieckiem szczęścia!
    Co do moich doświadczeń to proszę:
    Miałem np. kiedyś Xsarę w której jeszcze na gwarancji przestało
    działać podświetlenie wyświetlacza "komputerka." Potem było
    już tylko gorzej :/
    Kiedyś w Nexi (były takie auta :) serwis jeszcze na gwarancji skasował
    mnie na 80 zł za wymianę żaróweczek w środkowej części konsoli.
    Z ostatnich czasów - Hyundai Tucson, gdzie pod koniec gwarancji
    powymieniali przełączniki sterujące szybami.
    Uprzedzając - to oczywiście nie była połowa podświetlenia - ale
    denerwowało. Pominę starsze samochody, bo o takich nie
    wypada tu pisać....
    Rozbieranie deski rozdzielczej w żadnym aucie nie należy do
    przyjemności, a wszystko co się świeci w końcu się zepsuje.
    Aha, i nie pisz, że dioda milion lat będzie działać..

    --
    Hinek