  • Data: 2013-10-21 10:17:47
    Temat: Re: Chciałbym sobie kupić światła do jazdy dziennej i pytam...
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-10-21 09:52, Hinek pisze:

    > Być może nie jeździłeś po zmroku i nie zauważyłeś tych problemów :]

    Ja w ogóle nie jeżdżę:]

    > A tak na serio - jeśli przez 30 lat jazdy różnymi samochodami nie
    > miałeś kłopotów z wymianą różnych żaróweczek w niedostępnych
    > miejscach to gratuluję - jesteś dzieckiem szczęścia!

    Owszem, nie miałem z tym żadnych kłopotów. Czasem się jakaś żarówka
    przepali - taki ich los. Jak trzeba to się wymieni i już.
    Te od różnych podświetleń to tak rzadko, że nie ma o czym w zasadzie
    deliberować. O kłopocie to mogę napisać w jednym przypadku, jak się
    okazało, że jest problem z cokołem w R19. Pasowały od MB :)

    (...)
    > Uprzedzając - to oczywiście nie była połowa podświetlenia - ale
    > denerwowało. Pominę starsze samochody, bo o takich nie
    > wypada tu pisać....

    Czyli z pojedynczych przypadków zrobiło się:
    "
    Jest jeszcze inna upierdliwość.
    Oświetlenie deski rozdzielczej, klawiszy od szyb, ogrzewania
    foteli i inne pierdółki które są podświetlone. Połowa tych
    rzeczy w trzyletnim aucie już oświetlona nie jest. Naprawa
    nie jest ani łatwa, ani tania.
    "
    > Rozbieranie deski rozdzielczej w żadnym aucie nie należy do
    > przyjemności, a wszystko co się świeci w końcu się zepsuje.

    A kto Ciebie zmusza do rozbierania deski rozdzielczej?
    Oddaj do warsztatu, zapłać i ciesz się sprawnym oświetleniem.
    To się nazywa zwykła eksploatacja.

    > Aha, i nie pisz, że dioda milion lat będzie działać..

    Niczego takiego nie pisałem - zresztą samochodem też
    tyle nie jeździ:>