  • 261. Data: 2014-01-29 13:47:29
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-29 13:37, Myjk pisze:
    > Wed, 29 Jan 2014 12:07:15 +0000 (UTC), AZ

    > Jak będę niewinny, to zrobię zadymę.
    > Będę winny, to nie zrobię zadymy.
    > Proste.

    TM wszedł do komisariatu we Włocławku. - To TM. Zaraz będzie zadyma -
    powiedział dyżurny policjant. TM wypił kawę z komendantem i wyszedł.
    - Nie - odpowiedział drugi. - To nie on.
    - Jak to nie!? To TM!! - krzyknął trzeci. Zaczęła się zadyma.

    Pamiętasz?

  • 262. Data: 2014-01-29 13:47:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-29, Myjk <m...@n...op.pl> wrote:
    > Wed, 29 Jan 2014 12:07:15 +0000 (UTC), AZ

    > Jak będę niewinny, to zrobię zadymę.

    No jak sie czesto okazuje, udaje sie takim wyjsc po paru latach no ale coz
    bledy i straty sie zdarzaja...

    > Proste.

    Wszyskto jest proste do momentu kiedy nie dotyczy tego co mowie owe "proste".

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 263. Data: 2014-01-29 13:47:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 29 Jan 2014 13:37:28 +0100 osobnik zwany Myjk napisał:

    > Wed, 29 Jan 2014 12:07:15 +0000 (UTC), AZ

    > Jak będę niewinny, to zrobię zadymę. Będę winny, to nie zrobię zadymy.
    > Proste.

    siedząc w pierdlu

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 264. Data: 2014-01-29 13:49:57
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 29.01.2014 13:47, Artur Maśląg pisze:
> [...]
    > - Nie - odpowiedział drugi. - To nie on.
    > - Jak to nie!? To TM!! - krzyknął trzeci. Zaczęła się zadyma.

    ROTFL

    --
    anacron
    aba/

  • 265. Data: 2014-01-29 13:51:06
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 29.01.2014 o 13:11 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> pisze:

    > a skad wiesz jak dużo ejst błędów skoro paśtwo bardzo skutrecznie stara
    > sie utrudnić weryfikację błędnych mandatów?

    Nie wiem, prostuję tylko "tezę", że to perfidne państwo wszystkim wysyła
    fotki na zasadzie "a nuż się uda".
    Ja i moja najbliższa rodzina (kilku kierowców jeżdżących codziennie) NIGDY
    nie dostaliśmy "niezamówionej" fotki.

    TG

  • 266. Data: 2014-01-29 13:53:47
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-29, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:

    > Stąd też pisałem, że informacje na potrzeby innego systemy można
    > wystawiać tak, że człowieki nie mają do tego dostępu, bądź jest on
    > ograniczony do minimum.

    No ale jest to juz potencjalne miejsce dostepu do tych danych, to co innego
    niz brak takiego miejsca ;-)

    > Nawet taki system nie zabezpiecza przed tym, że pracownik nie zrobi w
    > trakcie takiej sesji czegoś innego niż Ty zleciłeś, bądź zrobi więcej.
    > Oczywiście, to ogranicza samowolę, ale nadal nie eliminuje czynnika
    > ludzkiego, który ma autoryzowany dostęp do danych. Weryfikacja może
    > nastąpić post factum i to jest kolejne zabezpieczenie. Ja wiem, że
    > przesunięte w czasie, ale innego wyjścia nie ma.

    No bank jest tu slabym przykladem bo cala sprawe przeciez daje sie odkrecic.
    A wyszlismy od tego, ze wyplynac moga newralgiczne dane i efekt tego
    wyplyniecia niekoniecznie musi byc materialny i wtedy robi sie problem bo
    mleko sie juz rozlalo...

    > A dane klientów wyciekają ;)

    No coz ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 267. Data: 2014-01-29 13:56:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-29, masti <g...@t...hell> wrote:

    > siedząc w pierdlu

    No, a po czym zwolni wszystkich, lacznie z prezydentem. Taki mastah z niego.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 268. Data: 2014-01-29 13:57:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-29, Artur Maśląg <n...@w...pl> wrote:

> [...]
    > - Nie - odpowiedział drugi. - To nie on.
    > - Jak to nie!? To TM!! - krzyknął trzeci. Zaczęła się zadyma.

    Moze komiks przygodowy z tego zrobic?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 269. Data: 2014-01-29 14:01:43
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-01-29 13:57, AZ pisze:

    > Moze komiks przygodowy z tego zrobic?

    Trochę tego było, niedawno kawałem też przytaczałem :)

    http://tiny.pl/knwj

    BP, MSPANC

  • 270. Data: 2014-01-29 14:07:13
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Wed, 29 Jan 2014 12:47:47 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > siedząc w pierdlu
    Wydając na adwokata parę tys. złotych. Będziesz miał piętno na całe życie,
    a na końcu ktoś i tak Ci powie, że nie byłeś niewinny - tylko że nie
    udowodnili Ci winy. :-)

    --
    Franc