  • 221. Data: 2014-01-28 21:48:04
    Temat: Re: Chcą nas w dupę j.... :/
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie przewidziano.
    > I nie bedzie tez show Mam talent.

    I nie da się pouczyć ?

  • 222. Data: 2014-01-28 21:58:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-28 21:31, Franc pisze:

    > Jak Ty do mnie paragrafem to jesteś OK, prawdziwy i jedynie uczciwy Polak.
    > Jak ja do Ciebie paragrafem to już jestem kombinator-cwaniak.

    Prezentujesz zadziwiający relatywizm w swym poglądzie na rzeczywisty
    świat. Problem w tym, że po raz kolejny odpowiadasz pozamerytorycznie.
    Są będzie rozstrzygał twoje wątpliwości i niestety faktem jest, że
    w obecnej sytuacji cwaniacy mają pole do popisu. Czas na nich.

    > Właśnie dlatego, że są tacy ludzi z podobnym podejściem mówię veto pomysłom
    > jak w tytułowym pościem. To jest moja wolność i wara od niej.

    Przykro mi, Twoja wolność jest tak długo Twoja, póki nie wchodzi w
    kolizję z moim prawem do życia zgodnie z zasadami stanowionymi przez
    państwo w którym żyje i do którego zasad się stosuję. Ty także musisz
    się do tych zasad dostosować i 'aparat ucisku' od tego jest, by to
    Tobie wymógł. Trudno - łamiesz zasady na własne życzenie i chcesz
    prawa do wywijania się z odpowiedzialności.

    > A już hasło:
    > Sorry, ale to już było w poprzednim ustroju. Dziękuję, nie.

    W poprzednim ustroju? Brak argumentów? Tak postępują w zasadzie
    każde państwa, w których obywatele o nie dbają i się z nim w pewien
    sposób identyfikują.

  • 223. Data: 2014-01-28 22:15:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-28 21:38, AZ pisze:

    > Jest, ale ma nie byc.

    Jakie "ma nie być"?

    > Naprawde mandaty nie sa powodem do tego by jakies GITD
    > mialo dostep do takich informacji, zreszta to jakis projekt o ktorym w sumie
    > malo co wiadomo, szkoda narazie pradu na ta dyskusje...

    Co innego dostęp GITD, a co innego domniemane gmeranie pracowników
    w danych innych osób.

    > Uwierz, ze daleko mi do paranoika :-)

    Jak patrzę po tym co wypisujesz to albo paranoja, albo sport na pms.

    > Co wcale nie jest tak trudne biorac pod uwage mierna wiedze spoleczenstwa
    > w tym temacie - takie same slownikowe hasla do roznych fejsbukow czy
    > naszych klas jak do swojej poczty :-)

    No sorry, nie da się uszczęśliwić wszystkich. Jeżeli nie dbają
    o swoje dane to choćbyś nie wiem co robił to ich nie uchronisz
    przed głupotą.

    > No juz mozesz, a dostep do czyjejs komorki nie daje Ci wiele bo musisz
    > znac haslo do ePUAPu a nowe przychodzi na e-maila. Taka forma zabezpieczenia
    > jest akceptowalna.

    Fajnie że akceptujesz ten system. Gdzieś zginął J.F - wyjaśniłby, że
    to gówniane zabezpieczenie, bo nie każdy ma telefon komórkowy ;)

    > A po czym chcesz ten dostep autoryzowac?

    Metod jest wiele. W ogóle może nie mieć prawa dostępu.

    > Poza tym zawsze sa admini ktorych autoryzacja mniej dotyczy ;-)

    Tak, jesteś paranoikiem, a ja jestem adminem nadrzędnym. Przy okazji
    jestem również zobowiązany do zachowania tajemnicy państwowej
    (niezależnie od wymienionej wcześniej funkcji). Doskonale wiem
    co można wynieść, jak zacierać ślady po sobie samym itd.

    > Lepiej zeby nie.
    (...)

    Niby dlaczego? Sprawy są wykrywane, nie jestem paranoikiem. Mnie samemu
    raz konto obrabowano - tak, przez pracownika banku. Nazwy nie podam
    chwilowo ;)

    > No ale skoro tak sobie frywolnie przeglada moja historie

    Czemu frywolnie i do jakich informacji miała dostęp? Tego nie wiem,
    a histeryzujesz.

    > to czemu nie moze
    > przejrzec historii swojej kolezanki pod pretekstem spojrzenia czy aby
    > nie potrzebuje lepszej oferty?

    Tak sama z siebie? Nie.

    > Miala informacje w ktorych bankomatach
    > wybieram pieniadze i gdzie place karta wiec podejrzewam, ze miala cala
    > historie.

    To są tylko Twoje podejrzenia.

  • 224. Data: 2014-01-28 22:32:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-28, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

    > Jakie "ma nie być"?

    No dostep do tych danych ma MF i US, po co dawac go komus jeszcze?

    > Co innego dostęp GITD, a co innego domniemane gmeranie pracowników
    > w danych innych osób.

    Piszac GITD mialem na mysli pracownikow tej instytucji.

    > Jak patrzę po tym co wypisujesz to albo paranoja, albo sport na pms.

    Spojrz z drugiej strony - programisty, ludzie serio nie sa swiadomi wielu
    spraw ;-) Nie bede tu pisal pewnych rzeczy z doswiadczenia wzietych ale
    serio BARDZO bys sie zdziwil gdybym Ci o tym opowiedzial i byc moze juz
    bys paranoika we mnie nie widzial.

    > No sorry, nie da się uszczęśliwić wszystkich. Jeżeli nie dbają
    > o swoje dane to choćbyś nie wiem co robił to ich nie uchronisz
    > przed głupotą.

    No ale pozniej tacy sami ludzie, nie majacy o tym zielonego pojecia maja
    miec dostep do wrazliwych danych.

> [...]
    > (niezależnie od wymienionej wcześniej funkcji). Doskonale wiem
    > co można wynieść, jak zacierać ślady po sobie samym itd.

    Admina firmy robiacej raczej dla panstwa tajemnica panstwowa nie
    obowiazuje ;-) Obowiazuje (w normalnych warunkach) go NDA z jego
    pracodawca a pracodawce pewnie niemale kary umowne ;-) Ale pozyskanych
    danych nie koniecznie trzeba uzywac wprost.

    > Niby dlaczego? Sprawy są wykrywane, nie jestem paranoikiem. Mnie samemu
    > raz konto obrabowano - tak, przez pracownika banku. Nazwy nie podam
    > chwilowo ;)

    No to gratulacje i zarazem wyrazy szacunku za wyluzowanie ;-) Ale tu
    nie o rabowanie chodzilo tylko o autoryzacje. Gdzie tu byla autoryzacja
    dostepu? Czemu jakis 23 letni leszczyk wchodzi na konta klientow i robi
    przelewy?

    > Czemu frywolnie i do jakich informacji miała dostęp? Tego nie wiem,
    > a histeryzujesz.

    Do wyciagu z konta i to nie ostatniego bo podawala mi informacje
    z padziernika. Moze ja nie chce zeby kolezanka pracujaca w banku sie
    dowiedziala, ze chadzam po burdelach i robie zakupy w sexshopie? ;-)

    > Tak sama z siebie? Nie.

    To czemu mogla przejrzec moja? Maszyna losujaca wytypowala mnie? ;-)

    > To są tylko Twoje podejrzenia.

    Nie sa podejrzenia bo mi mowila o nich wprost "w dniu xx.yy wybieral pan
    500 PLN w bankomacie euronetu na ulicy xxx".

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 225. Data: 2014-01-28 22:33:10
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-28 21:33, Franc pisze:

    > Wg niektórych (A.M. zwłaszcza) to o wiele za dużo.

    Jak to leciało? "Mną sobie mordy nie wycieraj."
    Możesz wrócić do źródła i przeczytać co na ten temat pisałem,
    a pod własnymi pomysłami sam się podpisuj.

> [...]
    > trybie normalnym, choć wykroczenia dokonał sam, bądź ktoś, komu pojazd
    > powierzył. Na to nie ma akceptacji i stąd zmiany." by A.M.

    Manipulator - przypomnij może w kontekście czego była ta wypowiedź,
    która oczywiście jest mojego autorstwa :)

  • 226. Data: 2014-01-28 22:34:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > I nie da się pouczyć ?

    Czego? Spiewu?

  • 227. Data: 2014-01-28 22:38:22
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    AZ wrote:

    > Nie. Jak zapierdoli to juz nie jestes jego wlascicielem.

    Wtedy nie jestes jego uzytkownikiem, wzglednie posiadaczem.
    Ale wlascicielem jestes nadal.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 228. Data: 2014-01-28 22:52:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 28 Jan 2014 09:42:17 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > A cóż Cie Ginekomasti (zdrobniale Cycu) rozbawiło?

    Ty nieudolnie usiłujący mnie obrazić i wymyślający argumenty z czapy :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 229. Data: 2014-01-28 23:50:58
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 28 stycznia 2014 22:52:13 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > Ty nieudolnie usiłujący mnie obrazić i wymyślający argumenty z czapy :)
    >

    > --
    >
    > Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Obrazić? Za duże masz mniemanie o sobie ze niby mógłbym się zniżyć do twojego poziomu
    i cie obrazić. Ja się z ciebie śmieję.

  • 230. Data: 2014-01-28 23:53:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 28 Jan 2014 14:50:58 -0800 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Obrazić? Za duże masz mniemanie o sobie ze niby mógłbym się zniżyć do
    > twojego poziomu i cie obrazić. Ja się z ciebie śmieję.

    wij się wij. Jak zwykle reagujesz agresją gdy ktoś wykaże Ci jakie
    głupoty wypisujesz.