  • Data: 2012-03-21 07:48:01
    Temat: Re: Certyfikacja, było: Blad w oprogramowaniu Toyoty przyczyna wypadkow
    Od: Paweł Kierski <n...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-20 17:16, Andrzej Jarzabek pisze:
    [...]
    > Izba zawodowa ustali.

    To jest sedno patologii. Grupa kolesi ustala, czy ja mogę coś robić,
    czy nie - według widzimisia tych kolesi. A cały aparat państwowy
    (finansowany z moich podatków, chroniący ponoć moje prawa) podpisuje
    się pod tym i wspomaga grupę kolesi swoją siłą.

    Vide korporacje prawnicze (w dużym skrócie) uprawnienia _państwowe_
    dostaje się wg akceptacji przez korporację prywatnych podmiotów.

    10 PRINT "NIE!"
    20 GOTO 10

    --
    Paweł Kierski