    From: Mario <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Ceny...czy ja jestem jakis dziwny
    Date: Sat, 14 Feb 2009 12:17:25 +0100

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > Nienienie.
    > Ile w tych 700 zł było np. kosztów amortyzacji budynku (niewykluczone że
    > marmur albo "stal i szkło"), ogrzania tegoż (zimą, latem klimatyzacji)
    > oraz pensji księgowych, działu kadr i szefowstwa, niby skąd na jedno
    > i drugie pieniądze się biorą?

    Jak w każdej innej firmie. Mimo to jest to robocizna faceta od zmiany
    oleju. Co mnie obchodzi, że szef musi zamortyzować sobie budynek albo
    Lexusa. Nie jest to cena rynkowa tylko haracz ściągany pod groźbą utraty
    gwarancji. W innych firmach na stanowiskach technika/mechanika liczy się
    60-80pln/godz. On ma z tego z 15 a reszta idzie dla firmy.

    MD