  • Data: 2009-02-14 21:39:14
    Temat: Re: Ceny...czy ja jestem jakis dziwny
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. wrote:

    > No wlasnie - to sa jakies unijne przepisy, ale warsztat przeciez musi
    > miec odpowiednia wiedze, narzedzia i oprogramowanie.

    Warsztat przybija pieczatke w karcie gwarancyjnej i ch**j Ci do tego -
    dla Ciebie ta pieczatka jest wazna. Z tego samego powodu producent ma
    _obowiazek_ udostepniania danych technicznych co serwisu.

    > To ja sobie tego nie bardzo wyobrazam, no chyba ze tak iz ceny spadna
    > o polowe [za przeglady], bo powstana dodatkowe.

    Przeglad w autoryzowanym serwisie jest kilkukrotnie (3-7x) drozszy niz w
    nie autoryzowanym. Inna sprawa ze tutaj te przeglady robia _sumiennie_
    (byl jakis program w TV - wyszlo ze najwieksza 'wykrywalnosc'
    potencjalnych problemow jest jednak w autoryzowanym).

    > Cos tak nie bardzo mi sie chce wierzyc ze od tego, ale moze ..
    > A moze po prostu koszt mechanikow wzrosl i staroc przestal sie oplacac
    > ?

    Tez sie o to pytalem - podobno serwisy.

    > Coraz trudniej przypadkowemu mechanikowi naprawic nowoczesne auto.

    A to sie psuje? (tfu, tfu, tfu...) ;-)
    Oprocz zmiany opon/oleju/filtrow to za bardzo nic wiecej nie zrobisz.

    --
    Jerry1111